ناپدید شدن ۳ خودرو در سیلاب شهرستان نور

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: متاسفانه به دلیل بی‌توجهی مسافران به هشدار‌هایی که صادر شد، در بالادست رودخانه "حاجی باهرود نور" پنج خودرو گرفتار شدند که با تلاش عوامل امداد و نجات شهرستان دو خودرو نجات پیدا کردند و از سرنوشت سه خودرو دیگر اطلاعی در دست نیست.
ناپدید شدن ۳ خودرو در سیلاب شهرستان نور
کد خبر : ۵۰۷۱۱

حسینعلی محمدی شامگاه ۲۶ آبان ماه در جمع خبرنگاران، افزود: عوامل امداد و نجات و تیم‌های تخصصی جست‌وجو به منطقه اعزام شدند و در حال تلاش برای نجات و یافتن این خودرو‌ها گرفتار هستند که اخبار آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی به مسافران و هم استانی‌ها توصیه کرد که این سامانه بارشی همچنان تا صبح فردا در مازندران فعال است لذا از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

به گزارش ایسنا، هواشناسی مازندران در هشدار جوی سطح نارنجی، از شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از عصرجمعه ۲۶ آبان تا صبح شنبه ۲۷ آبان ماه جاری خبر داد.

هواشناسی مازندران، نوع مخاطره سطح نارنجی را بارندگی (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق)، وزش باد نسبتاً شدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ اعلام کرده است. همچنین منطقه اثر را در سطح استان (بویژه در مناطق جلگه‌ای تا میان بند نواحی مرکزی و شرقی استان) پیش بینی کرده است.

براساس پیش بینی هواشناسی مازندران، اثر مخاطره شامل آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی، کاهش دید و اختلال در تردد‌های جاده‌ای بوده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر