ادعای عجیب درباره رونالدو و نیمار!

برنامه ویژه عربستان برای جذب ستاره‌ها باعث شده است که دو باشگاه النصر و الهلال پولی برای جذب نیمار و کریستیانو رونالدو پرداخت نکنند.
ادعای عجیب درباره رونالدو و نیمار!
کد خبر : ۵۰۹۵۹

رونالدو اولین بازیکن بزرگی بود که یک سال پیش تصمیم گرفت پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد راهی لیگ عربستان شود و توجه دنیای فوتبال را به این کشور جلب کرد. 

شاید در آن زمان کم‌تر کسی فکر می‎‌کرد که بسیاری از بازیکنان نام‌آشنا و بزرگ فوتبال اروپا در چنین بازه زمانی کوتاهی راهی لیگ فوتبال این کشور شوند اما این اتفاق در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال رخ داد. 

حالا ستاره‌هایی مانند نیمار، سادیو مانه، فیرمینیو، جوردن هندرسون، کریم بنزما، کالیدو کولیبالی و بسیاری دیگر با پیراهن تیم‌های عربستانی بازی می‌کنند و نکته جالب برنامه خاص و ویژه‌ای است که از سوی این کشور برای جذب این بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

نایب رئیس هیئت مدیره لیگ عربستان در این باره به خبرنگاران گفت: «النصر برای جذب رونالدو حتی یک ریال هم پرداخت نکرد. این برنامه در نظر گرفته شده برای پیشرفت فوتبال عربستان بود که مسئولیت جذب رونالدو و پرداخت دستمزدش را برعهده دارد. 

این اتفاقی است که درباره انتقال نیمار به الهلال و ژوتا به الاتحاد و مارسلو بروزوویچ و اوتاویو به النصر هم رخ داده است. شایعاتی هم که درباره احتمال انتقال رونالدو به الهلال به گوش می‌خورد اشتباه است چون او از اول هم قرار بود راهی النصر شود.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر