نجات مرد گرفتار درمیان دیواره‌های سنگی کوه‌های علی‌آباد پس از ۱۷ ساعت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از رهاسازی مرد گرفتار در صخره‌های ارتفاعات شهرستان علی آبادکتول بعد از ساعت‌ها تلاش خبر داد.
نجات مرد گرفتار درمیان دیواره‌های سنگی کوه‌های علی‌آباد پس از ۱۷ ساعت
کد خبر : ۵۱۱۱۸

به گزارش رکنا، قاسم غریب آبادی بعداز ظهر سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: پس از ۱۷ ساعت تلاش نیرو‌های امدادی و مردمی، مرد ۳۴ ساله گرفتار در دیواره‌های سنگی ارتفاعات روستای «چینو» علی‌آبادکتول رهاسازی شد.

وی بیان کرد: حوالی ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۲۹ آبان، یک مرد ۳۴ ساله در مناطق سنگی ارتفاعات روستای «چینو» در شهرستان علی آبادکتول در میان صخره‌ها گرفتار و راه برگشت او مسدود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان افزود: صبح دوشنبه با اطلاع مرکز «EOC» استان سمنان، دو تیم از هلال احمر شهرستان علی‌آبادکتول به همراه تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل صعب‌العبور بودن محل حادثه و سخت بودن مسیر دسترسی به آن، روند رهاسازی حادثه دیده ساعت‌ها به طول انجامید، خاطرنشان کرد: به همین جهت نیرو‌های مردمی و دهیار و شورای اسلامی روستا هم در محل حضور داشتند.

غریب آبادی اظهار کرد: امدادگران در نهایت پس از ساعت‌ها تلاش با خرد کردن سنگ‌های اطراف و ایجاد راه دسترسی توانستند حادثه دیده را که دچار ضعف و بی حالی شده بود از میان صخره‌ها خارج کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه عملیات ساعت یک بامداد سه شنبه ۳۰ آبان با موفقیت به پایان رسید، تصریح کرد: فرد مصدوم پس از رهاسازی به بیمارستان بقیه الله الاعظم شهرستان علی آبادکتول اعزام شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر