شغل جدید دیوید بکام که باورکردنی نیست!

مستند مرد شماره یک اسنوکر جهان ساخته شده و دیوید بکام به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این مستند در مورد شب خوبی که در خانه اوسالیوان گذرانده صحبت می‌کند.
شغل جدید دیوید بکام که باورکردنی نیست!
کد خبر : ۵۱۲۶۵

دیوید بکام در نمایش مستند رونی اوسالیوان فاش کرد که یک شب را در خانه مرد شماره یک جهان به بازی اسنوکر گذرانده است. بکام سه‌شنبه شب در اولین نمایش مستند اوسالیوان صحبت کرد. مرد شماره یک اسنوکر و دارنده هفت قهرمانی جهان موضوع مستند جدید آمازون با عنوان رونی اوسالیوان است.

بکام که یکی از تهیه‌کنندگان این مستند است، در اولین اکران گفت: «امتیاز بزرگی بود که بخشی از این فیلم باشم. همیشه طرفدار رونی بودم. من در ایست اند لندن بزرگ شدم و زمانی که فوتبال بازی نمی‌کردم، یک روز در میان به سالن اسنوکر چینگفورد می‌رفتم. وقتی پدرم آخر هفته‌ها فوتبال بازی می‌کرد، من در بار اسنوکر بازی می‌کردم. اینگونه بزرگ شدم. یکی از شب‌های مورد علاقه من به عنوان بازیکن منچستریونایتد شبی بود که در لندن بازی می‌کردیم و فکر می‌کنم برای نوشیدن آبجو بیرون رفتیم و در نهایت به خانه رونی رفتم. مادرش برای ما چای درست کرد و ما کمی بازی کردیم. آن شب یکی از بهترین شب‌های زندگی من در منچستریونایتد بود زیرا توانستم چند ساعتی را با رونی بگذرانم و او را بشناسم. ساخت این فیلم بسیار خاص بوده است زیرا فقط به اسنوکر مربوط نمی‌شود و جنبه‌های مختلف زندگی او را نیز دربرمی‌گیرد. او فرد بسیار خاصی است و تماشای بازی او زیباست. همیشه رونی را تحسین کرده‌ام.»

بکام و اوسالیوان با هم روی فرش قرمز در میدان لستر لندن ظاهر شدند. شماره یک جهان به همراه شریک زندگی‌اش لیلا رواس در این رویداد حاضر شد. هنگامی که او سال گذشته هفتمین قهرمانی جهانی خود را به دست آورد به گروه فیلمبرداری اجازه داده شد تا در پشت صحنه فیلمبرداری کنند. او در این مستند در مورد درگیری‌های سلامت روان و اعتیادهای روزانه‌اش صحبت می‌کند. این بازیکن ۴۷ ساله همچنین در اولین نمایش مستند اعتراف کرد که می‌ترسد دیگر قهرمان جهان نشود.

 

شغل جدید دیوید بکام که باورکردنی نیست!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر