حمله تروریست‌ها به نیروهای تکاور پلیس زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی » گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست ها خبر داد.
حمله تروریست‌ها به نیروهای تکاور پلیس زاهدان
کد خبر : ۵۱۲۸۴

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تامین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تله انفجاری در کنار جاده کار گذاشته شده بود هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر و از چند جهت نیز به سمت ماموران تیراندازی نمودند.

 وی در ادامه بیان داشت: تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان نمودند که تاب مقاومت نداشته و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچگونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین در پایان افزود: تروریست‌های بزدل تحت تعقیب گرفته اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار ‌

‌ظهر امروز عوامل انتظامی تفتان حین تامین امنیت و گشت‌زنی در محور مواصلاتی تفتان متوجه تیراندازی افراد شرور به سمت گشت انتظامی می‌شوند که بلافاصله اقدام به اتخاذ موضع و گشودن آتش به سمت اشرار و مخلان امنیت می کنند.

 بر اثر برتری آتش و تاکتیک ماموران اشرار از محل متواری و در بررسی موضع آنها آثار خون مشاهده شد و پلیس همچنان در حال تعقیب و درصدد شناسایی مخلان امنیت بوده و آنان را به سزای اعمال شان خواهد رساند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر