افشاگری دوست صمیمی مسی از بازگشت او به بارسلونا

سرخیو آگوئرو معتقد است که مسی دیر یا زود به باشگاهی که به شدت با آن احساس نزدیکی می‌کند بازخواهد گشت.
افشاگری دوست صمیمی مسی از بازگشت او به بارسلونا
کد خبر : ۵۱۵۹۳

زمانی که برنده ۸ توپ طلا به پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن رسید، انتقالی شگفت‌انگیز به ایالات متحده انجام داد. فرصت بازگشت به نوکمپ در آن مرحله از بین رفت و اسطوره آرژانتینی ترجیح داد به جای بازگشت به خانه معنوی خود در اروپا، به دنبال رویای آمریکایی برود.

سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق بارسلونا، منچسترسیتی و آرژانتین، علیرغم دیدن مسی در فلوریدا، به AS گفته که «گاهی اوقات فکر می‌کنم که انتقال به بارسا دیر یا زود اتفاق می‌افتد» و اضافه کرد: «لئو همیشه گفته که بارسلونا را دوست دارد و با باشگاه و شهر احساس یکی بودن می‌کند.»

بارسلونا وعده داده که می‌خواهد یک بازی دوستانه باشکوه برگزار کند و از مسی تشکر کند و به او فرصت دهد تا با هواداران وفادار خود در کاتالونیا خداحافظی کند، و همچنین احتمال دارد در این بازی نمایشی پرستاره از رقیب دیرینه‌اش کریستیانو رونالدو نیز دعوت شود.

این بازی ممکن است تنها راه بازگشت مسی به نوکمپ باشد. در قراردادی که مسی هنگام انتقال به ایالات متحده امضا کرد، گزینه تبدیل شدن به یکی از سهامداران باشگاه نیز لحاظ شده بود؛ و برنده جام‌جهانی ۲۰۲۲ همچنین از تمایلش به بازگشت به نیوولز اولدبویز قبل از آویختن کفش‌هایش صحبت کرده است.

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر