این آیفون ۲۰۲۴، نصف آیفون۱۵ قیمت دارد!

طراحی مجدد آیفون SE، همه طرفداران را هیجان زده کرده‌است، اگر این طراحی واقعی باشد، خریداران سود بزرگی می‌کنند.
این آیفون ۲۰۲۴، نصف آیفون۱۵ قیمت دارد!
کد خبر : ۵۱۶۷۴

 آیفون SE در حال حاضر بیشترین بودجه را در میان گزینه‌های آیفون‌های ارزان قیمت اپل، یعنی سری گوشی‌های SE دارد. دکمه Home و Touch ID جای خود را به Face ID و نمایشگرهای لبه به لبه داده‌اند. خوشبختانه، انتظار می‌رود که یک به‌روزرسانی آن‌ها را به آیفون SE بعدی بیاورد، و این مفهوم نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند چقدر می‌تواند زیبا باشد.

مدت‌هاست که شایعات زیادی درباره آیفون SE ۴ را می‌شنویم، همه آن‌ها خواستار طراحی اصلاح‌شده آیفون ۱۴ و کمی ترکیب از آیفون ۱۵ پرو هستند. اگر از خرید آیفون جدید به خاطر قیمت آن خودداری می‌کنید حتما این دستگاه از آیفون با قیمت ۴۲۹ دلار، برای شما مناسب است.

کانسپت و ویدیو منتشر شده از این دستگاه، توسط طراح ۴RMD ساخته شده است. از آنجایی که ویدئوهای تبلیغات اپل طولانی نیستند، این ویدئو نیز طولانی نیست اما هر آنچه که می‌تواند آیفون SE ۴ را فوق‌العاده کند به نمایش بگذارد.

این ویدئو با حذف دکمه Home و ورود Face ID برای انجام احراز هویت بیومتریک شروع می‌شود، این به این معنی است که صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED را در حالی که در هر چهار گوشه دستگاه کار می‌کند، در این دستگاه مشاهده می‌کنیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر