کشف ۳۲ میلیارد کالای قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار و بانه خبر داد.
کشف ۳۲ میلیارد کالای قاچاق در کردستان
کد خبر : ۵۱۹۳۵

سردار علی آزادی، از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در محور دیواندره-بیجار شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ هزار و ۶۰۰ عدد انواع لوازم الکترونیکی، ۹۶ هزار نخ سیگار و ۲ هزار و ۷۰۰ بسته توتون قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

وی همچنین از کشف انواع لوازم آشپزخانه قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد ریال در بانه خبر داد و تصریح کرد: برخورد با قاچاق و برقراری نظم و امنیت عمومی در سطح استان اولویت پلیس بوده و در این زمینه با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.

آزادی یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه موارد و تخلفی را از طریق پلیس ۱۱۰ به همکارانمان اطلاع داده تا بلافاصله ورود و پیگیری کنیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر