۹۷۲ سال حبس برای پزشک جانی

بنابر گزارش خانواده قربانیان دکتر سعی می‌کرده با روش‌های مختلف و غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد دست پیدا کند و از این طریق خانواده‌ها را قانع کند که فرزندشان هدف استثمار جنسی پدرشان بوده و به همین علت باید تحت مراقبت او قرار گیرند.
۹۷۲ سال حبس برای پزشک جانی
کد خبر : ۵۲۰۳۲

در دادخواست علیه دکتر متهم به جنایت علیه شماری از کودکان و خانواده هایشان در استانبول ترکیه، درخواست نزدیک به هزار سال حبس برای او شده است.

قاضی مسئول رسیدگی به پرونده دکتر سلیمان صالح زور اوغلو درباره آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده این متهم اعلام کرد احتمالا برای اتهامات وارده علیه او، ۹۷۲ سال حبس درخواست شود.

این پرونده که ماههاست در دستگاه قضایی ترکیه به آن رسیدگی می‌شود، جنبه‌های وحشتناکی از بی رحمی یک نفر را نشان می‌دهد. این پزشک که در یکی از کلینیک‌های استانبول کار می‌کرد، متهم است که دارو‌هایی را که برای حیوانات و در دامپزشکی‌ها استفاده می‌شده است، به کودکان تزریق می‌کرد.

او همچنین متهم است با هیپنوتیزم کردن بیمار و اعضای خانواده بیمار سعی می‌کرده آن‌ها را هدف سوء استفاده جنسی قرار دهد.

بنابر گزارش خانواده قربانیان دکتر زور اوغلو سعی می‌کرده با روش‌های مختلف و غیرقانونی به اطلاعات شخصی افراد دست پیدا کند و از این طریق خانواده‌ها را قانع کند که فرزندشان هدف استثمار جنسی پدرشان بوده و به همین علت باید تحت مراقبت او قرار گیرند.

در واقع او سعی داشته با این روش کودکان این خانواده‌ها را تحت کنترل خود بگیرد تا هر کاری که می‌خواهد با آن‌ها انجام دهد.

حتی برخی خانواده‌ها او را متهم می‌کنند سعی داشته فرزندانشان را بدون رضایت خانواده به خارج بفرستد تا از آن‌ها بهره برداری‌های غیرقانونی کند.

منبع: عصر ترکیه

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر