ویدیو | همه چیز درباره افزایش حقوق سربازان | میانگین حقوق ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی از چه زمانی اعمال می شود ؟

از پایان آذر ماه 1402، دریافتی سربازان افزایش پیدا می‌کند و به طور میانگین به چهار میلیون و ششصد و پنجاه هزار تومان می‌رسد.
ویدیو | همه چیز درباره افزایش حقوق سربازان | میانگین حقوق ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی از چه زمانی اعمال می شود ؟
کد خبر : ۵۲۱۰۶

ایسنا نوشت؛ یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آذرماه حقوق سربازان افزایش پیدا می کند، گفت: طبق توافق صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه، از پایان آذرماه دریافتی سربازان نزدیک ۲۰ درصد دیگر افزایش پیدا کند یعنی به صورت میانگین از ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه منابع لازم برای اجرای قانون تامین شده است، گفت: توافق صورت گرفته که به موجب آن از آذر ماه یعنی پایان این ماه، دریافتی سربازان نزدیک ۲۰ درصد دیگر افزایش پیدا کند یعنی به صورت میانگین از ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌رسد. بر این اساس میزان افزایش حقوق سربازان نسبت به سال گذشته میانگین ۴۵ درصد می شود بود لذا سربازان از این ماه شاهد افزایش حقوق خواهند بود.

دهنوی با این توضیح که این میزان افزایش به صورت میانگین است، گفت: افزایش ۸۰۰ هزار تومانی حقوق به صورت میانگین است و احتمالا برای مجردها کمتر و متاهل ها بیشتر است؛ طی یک ماه اومده خبرهای خوب دیگری نیز برای سربازان خواهیم داشت.

این عضو هیات رئیسه محلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی شورای نگهبان درخصوص مصوبات مربوط به سربازی در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: هنوز شورای نگهبان درباره لایحه برنامه هفتم و موضوع سربازی اعلام نظر کرده است.

 

ا

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر