همسایه بغلی مزاحم مادرم شده بود، کشتمش !

پسر جوان گفت: رامین قصد داشت به زور وارد خانه شود و به او تعرض کند که مادرم با داد و فریاد و درخواست کمک از همسایه‌ها باعث شده بود رامین نتواند به خواسته‌اش برسد.
همسایه بغلی مزاحم مادرم شده بود، کشتمش !
کد خبر : ۵۲۱۵۱

پسری جوان که همسایه‌اش را به قتل رسانده است در دادگاه مدعی شد مقتول برای مادر او مزاحمت ایجاد کرده بود.

متهم دو سال قبل در جگرکی محل کارش مرتکب قتل شد و در تحقیقات گفت مقتول قصد آزار مادرش را داشت.

وقتی خبر این درگیری خونین به ماموران پلیس داده شد، آن‌ها در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آن‌ها متوجه شدند مرد مجروح به نام رامین در بیمارستان جان باخته است. پلیس ضارب را که جوانی ۱۸ ساله به نام یوسف است، بازداشت کرد.

یوسف در بازجویی‌ها اتهام قتل را قبول کرد و مدعی شد برای دفاع از خودش و پدرش مرتکب قتل شده است. پرونده یوسف تکمیل و برای تحقیقات به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده یوسف با درخواست قصاص از سوی اولیای دم مواجه شد. متهم در دادگاه گفت: اگر من ضربه را نمی‌زدم رامین پدرم را می‌کشت.

با این حال دفاعیات این پسر جوان مورد قبول قرار نگرفت و او به قصاص محکوم شد. رای صادره در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت و نقض شد.

پسر جوان یکبار دیگر مورد محاکمه قرار گرفت. او در جلسه رسیدگی به طور کامل به قضات توضیح داد چه اتفاقی افتاده است و گفت: من و پدرم در جگرکی پدرم کار و زندگی‌مان را اداره می‌کردیم. بعدازظهر‌ها مادرم برای اینکه حوصله‌اش سر نرود به ما سر می‌زد و من سر شب مادرم را به خانه می‌بردم و بعد برمی‌گشتم و دوباره در جگرکی کار می‌کردم.

متهم گفت: چند روز قبل از حادثه من مادرم را طبق معمول به خانه رساندم و به جگرکی برگشتم. بعد با تماس یکی از همسایه‌ها دوباره به سمت خانه رفتم. او گفت برای مادرم اتفاق بدی افتاده است. وقتی به خانه رسیدیم، متوجه شدیم رامین متوجه شده مادرم شب‌ها تا دیروقت در خانه تنهاست وقتی من مادرم را به خانه بردم و از خانه دور شدم رامین در زد. مادرم در را باز کرد و رامین قصد داشت به زور وارد خانه شود و به او تعرض کند که مادرم با داد و فریاد و درخواست کمک از همسایه‌ها باعث شده بود رامین نتواند به خواسته‌اش برسد.

یوسف در ادامه گفت: بعد از این حادثه پدرم تصمیم گرفت از رامین شکایت کند، اما او پیغام داد و گفت قصد عذرخواهی دارد. پدرم هم قبول کرد. وقتی رامین به مغازه آمد یکدفعه به پدرم حمله کرد و با شیشه نوشابه شکسته او را زد. من هم سعی کردم رامین را از مغازه بیرون کنم که به من حمله کرد. او به من و پدرم حمله کرد تا ما را بزند و اگر من این کار را نکرده بودم حتما مرا هم می‌کشت.

بعد از گفته‌های این پسر نوجوان دادگاه برای بررسی ادعای او وارد شور مجدد شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر