انتقام دست‌جمعی از برادرزاده، عمو و ۴ همدستش را بالای دار برد

من و بهنام فاصله سنی خیلی کمی داشتیم به همین خاطر هم خیلی رفیق بودیم. تا اینکه بهنام یک روز بر سر موضوعی از من عصبانی شد و برای اینکه مرا اذیت کند در ماشینم مواد مخدر جاسازی کرد. خودش می‌دانست با حجم موادی که در ماشینم جاساز کرده است قطعا به اعدام محکوم می‌شوم و حتی اگر بخشیده شوم، حتما حبس ابد می‌گیرم.
انتقام دست‌جمعی از برادرزاده، عمو و ۴ همدستش را بالای دار برد
کد خبر : ۵۲۲۲۸

همدستی پنج مرد در کشتن پسری جوان باعث شد همگی آن‌ها گنهاکار شناخته و به قصاص محکوم شوند. این جنایت به دنبال انتقامگیری مردی از برادرزاده‌اش به وقوع پیوست.

۴ متهم این پرونده با عموی مقتول همدستی کرده و با وارد کردن ضربات چاقو پسر جوان به نام بهنام را به قتل رسانده‌اند.

یک سال قبل درگیری شدیدی بین چند جوان اتفاق افتاد و یکی از آن‌ها به نام بهنام که با ضربات چاقو به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد نیز جان خود را از دست داد.

عموی بهنام به نام گودرز مدعی شد بهنام در درگیری چاقو خورده و او سعی کرده نجاتش دهد، اما موفق نشده است؛ اما تحقیقات ماموران نشان داد گودرز همراه ۴ متهم دیگر به نام‌های بهرام، حامد، احسان و داوود به سمت بهنام حمله کرده و او را زده‌اند.

وقتی گودرز فهمید پلیس همه ماجرا را می‌داند اعتراف کرد با وارد کردن ضربات چاقو و قمه بر بدن بهنام به اتفاق دیگر دوستانش بهنام را کشته است.

او گفت: من و بهنام فاصله سنی خیلی کمی داشتیم به همین خاطر هم خیلی رفیق بودیم. تا اینکه بهنام یک روز بر سر موضوعی از من عصبانی شد و برای اینکه مرا اذیت کند در ماشینم مواد مخدر جاسازی کرد. خودش می‌دانست با حجم موادی که در ماشینم جاساز کرده است قطعا به اعدام محکوم می‌شوم و حتی اگر بخشیده شوم، حتما حبس ابد می‌گیرم.

متهم ادامه داد: قبل از اینکه گیر پلیس بیفتم موضوع را فهمیدم. مواد را پیدا کردم و دور انداختم؛ اما از دست بهنام خیلی عصبانی بودم و تصمیم گرفتم هرطوری شده تلافی کنم. برای همین روز حادثه با هم درگیر شدم. دوستانم هم به کمکم آمدند و ما بهنام را با قمه و چاقو زدیم البته قصدمان کشتن نبود و فقط خواستیم او تاوان کارش را بدهد.

این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد هر ۵ متهم در قتل بهنام دست داشته‌اند و ضرباتی که بر بدن این جوان وارد شده با هم متفاوت بوده و همه ضربات نیز کشنده است.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهمان در جلسه دادگاه با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم روبه‌رو شدند.

وقتی گودرز در جایگاه قرار گرفت، اتهام قتل را انکار کرد. او گفت: دروغ گفتم بهنام را نکشته‌ام. تحت فشار چنین اقراری کردم.

در ادامه دیگر متهمان در جایگاه قرار گرفتند. این متهمان مدعی شدند ضارب گودرز است و آن‌ها ضربه خاصی نزده‌اند. گفته‌های متهمان در حالی بود که نظریه پزشکی قانونی کشنده بودن همه ضربات را تایید کرده بود.

در نهایت قضات شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران وارد شور شدند و متهمان را به قصاص محکوم کردند. در ادامه رای صادره در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار و تایید قرار گرفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر