دستگیری قاتل فراری در مراسم ختم !

او گفت: چهارسال قبل از روی سرخوشی با دوستانی ناباب رفیق شدم و پایم به یک گروه سارق که از خانه‌ها سرقت می‌کردند باز شد.
دستگیری قاتل فراری در مراسم ختم !
کد خبر : ۵۲۳۳۵

تنها مظنون پرونده قتل در بوستان مشیریه تهران که متواری بود در مراسم ختم عمویش توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد.

یک ماه‌و‌نیم پیش دو پسر جوان برای تفریح به بوستان مشیریه تهران رفته بودند که مورد حمله افراد مهاجم قرار گرفتند که یکی از آن‌ها به قتل رسید و دوست او زخمی شد.

درجریان تحقیقات پلیسی سرانجام رد پسری ۲۳ساله در این ماجرا به دست آمد و او عصر دوشنبه در مراسم سوگواری عمویش در تهران بازداشت شد و دیروز به شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و گفت: چهارسال قبل از روی سرخوشی با دوستانی ناباب رفیق شدم و پایم به یک گروه سارق که از خانه‌ها سرقت می‌کردند باز شد.

او ادامه داد که بعد از دستگیری‌ام با آن‌ها به رد مال وسه سال حبس محکوم شدم. خانواده‌ام رد مال را پرداخت کردند و یک سال قبل حبسم تمام و آزاد شدم، اما دوستان خلافکارم دست از سرم برنداشتند. بوستان مشیریه پاتوقم بود که با دوستانم آنجا می‌رفتم، اما مقتول و دوستش را تا به حال ندیده بودم. با چند نفر اختلاف و درگیری حتی برسر ردمال و سرقت و کری‌خوانی داشتم و گمان می‌برم آن‌ها به قصد انتقام‌گیری به دروغ مرا وارد ماجرای این قتل کردند، قاتل نیستم و اشتباهی بازداشت شدم.

امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: مظنون پرونده در حالی منکر قتل است که شاهدان او را به‌عنوان عامل حمله مرگبار معرفی کردند که تحقیقات از او ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
جام جم
مجله زندگی
ارسال نظر