گزارش آگهی

معرفی مراکز خرید عمده و خرده پوشاک در قشم

در این مطلب قصد داریم به معرفی مهم ترین مراکز خرید درگهان بپردازیم که بهترین و با کیفیت ترین پوشاک را عرضه می کنند.
معرفی مراکز خرید عمده و خرده پوشاک در قشم
کد خبر : ۵۲۳۳۶

جزیره قشم و درگهان یکی از جزایر گردشگری ایران است و همه ساله گردشگران زیادی برای تفریح ​​و خرید به آنجا سفر می کنند. یکی از بزرگترین مراکز خرید قشم در درگهان واقع شده است. مراکز خرید پوشاک درگهان با کیفیت ترین لباس های وارداتی را با قیمت بسیار مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد.

به دلیل حجم زیاد پوشاک وارداتی و قیمت بسیار پایین آن، افراد زیادی برای خرید به این جزیره می آیند. برای اینکه خرید خوبی در این زمینه داشته باشید باید مراکز خرید آن را به خوبی بشناسید. این آشنایی روند خرید را سرعت می بخشد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی مهم ترین مراکز خرید درگهان بپردازیم که بهترین و با کیفیت ترین پوشاک را عرضه می کنند. درگهان یکی از شهرهای قشم است و در 20 کیلومتری آن قرار دارد.

بازار بزرگ قدیمی درگهان

یکی از مراکز خرید پوشاک درگهان، بازار قدیمی آن است. این بازار جاذبه گردشگری بالایی دارد و بزرگترین مرکز خرید پوشاک است. در بافت قدیم درگهان واقع شده است و مانند بازار تهران از خیابان های باریک با مغازه های فراوان تشکیل شده است. در این بازار پوشاک به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. در طول حراج های بزرگ، بیشتر تجار برای خرید ارزان تر به این بازار می آیند. این بازار با وجود مراکز خرید مدرن درگهان جذابیت خاص خود را دارد و در بیشتر مواقع اولین مقصد گردشگران به حساب می آید. در این بازار انبوهی از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه با مناسب ترین قیمت و تنوع بی نظیری عرضه می شود.

نخل مرکز خرید پوشاک درگهان

یکی از مراکز خرید مدرن درگهان بازار نخل است که سبک ساختمانی آن یادآور خانه های بومی قشم است. اما عنوان مدرن ترین بازار درگهان را دارد. نزدیکی به دریا یکی از مزیت های این بازار است. همچنین تمامی امکانات رفاهی در این بازار موجود است. تمامی این ویژگی ها باعث می شود تا خریدی عالی را تجربه کنید. مرکز خرید نخل حدود 224 غرفه دارد. فضایی زیبا و دلنشین برای خرید با ظاهری مدرن و کلاسیک دارد.

انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه گانه، کیف و کفش و ... در این بازار به صورت عمده به فروش می رسد. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه پوشاک هستید، یکی از بهترین مراکز خرید محسوب می شود. نزدیکی آن به دریا، خرید شما را به یک تجربه گردشگری تبدیل می کند. اکثر لباس های این مرکز از برندهای معروف هستند. در مرکز خرید نخل لباس های زیادی از جمله لباس های ورزشی و لباس های گشاد و حتی رسمی پیدا می کنید. پیش از این در خرید عمده پوشاک زنانه بندری نحوه خرید عمده از این مراکز را توضیح داده بودیم. شما یک خرید انجام داده اید.

فروشگاه اینترنتی شنل قشم

به نقل از سایت شنل قشم: شنل قشم به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس در درگهان با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

در این فروشگاه اینترنتی پوشاک مناسب فصل پاییز و زمستان از جمله کاپشن، بافت، هودی، سویشرت و... در جدیدترین و متنوع ترین طرح ها به قیمت عمده به صورت مستقیم از جزیره قشم به فروش می رسد.

معرفی مراکز خرید عمده و خرده پوشاک در قشم

بازار دریا مرکز خرید پوشاک درگهان

بازار دریا یکی از جدیدترین مراکز خرید پوشاک درگهان است. یک مرکز خرید 2 طبقه که حدود 1500 غرفه دارد. از لباس گرفته تا کیف، کفش، عطر و ... می توانید از این مرکز خرید کنید. اگر به دنبال بازاری برای خریدهای کوچک هستید، دریا مال بهترین انتخاب است. تمامی امکانات رفاهی از رستوران گرفته تا کافی شاپ و غیره در این مرکز موجود است.

غرفه های این بازار شباهت زیادی به یکدیگر دارند، پس اگر برای خرید به آنجا رفتید، یادتان باشد که اگر کالایی را دوست دارید سریع بخرید یا شماره غرفه را برای رفتن به آنجا یادداشت کنید. از نو. بازگشت با این کار از اتلاف وقت نیز جلوگیری کرده اید. بازار دریا تازه تاسیس و دقیقاً در میدان اقلاب درگهان واقع شده است.

بازار دو دلفین

یکی از بهترین مراکز خرید پوشاک درگهان، باید به مجتمع دو دلفین اشاره کرد. مرکز خریدی که نمای آبی و نارنجی آن باعث می شود خیلی سریع آن را پیدا کنید. شما می توانید طیف وسیعی از جدیدترین لباس ها، اسباب بازی ها، لوازم منزل و ... را در این مرکز خرید بیابید. قیمت بسیار مناسبی دارد. این مرکز دارای 6 طبقه و مساحتی در حدود 20 هزار متر است. شما تمامی امکانات رفاهی را در این مجموعه خواهید دید.

دلفین یکی از مراکز خرید مدرن درگهان است که هم به صورت عمده و هم به صورت خرده فروشی ارائه می دهد. واگذار نشدن بازار دو دلفین به یک صنف خاص باعث شده هر آنچه که فکرش را بکنید در این بازار موجود باشد. اگر وقت بازدید از تمام بازارهای درگهان را ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این بازار بزنید. اکثر فروشندگان این پاساژ خرید اینترنتی لباس از درگهان قشم را برای کسانی که قصد خرید آنلاین دارند فراهم کرده اند.
در پاساژ دو دلفین که یکی از قدیمی ترین پاساژهای درگهان است، خرید لباس ساحلی زنانه بسیار رایج است. بسیاری از افراد مسافت زیادی را طی می کنند تا بتوانند این نوع لباس های زیبا و سنتی را از این مجموعه خریداری کنند.

ایران زمین در مرکز خرید پوشاک درگهان

از مراکز خرید پوشاک درگهان که به طبقه خاصی از پوشاک اختصاص دارد، بازار ایران زمین است. این مرکز خرید بهترین انتخاب برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین خرید پوشاک، کیف و کفش ورزشی خواهد بود. زیرا تمامی این محصولات را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند. اگر بخواهیم ایران زمین را با سایر بازارهای درگهان مقایسه کنیم مساحت کمتری دارد و ساختمانی سه طبقه دارد. در طبقه اول فروشگاه برندهای ورزشی را مشاهده می کنید.

یکی از مراکز خرید پوشاک درگهان است که در بهترین موقعیت قرار دارد و خیلی راحت جلوی چشمان شما پیدا می شود. یکی از شناخته شده ترین بازارهای درگهان به شمار می رود که اجناس را با بهترین قیمت عرضه می کند. امکانات رفاهی مانند رستوران، فست فود، بانک و ... در این مرکز خرید وجود دارد.

معرفی مراکز خرید عمده و خرده پوشاک در قشم

مجتمع گلف پرشین

اگر می خواهید اقامتی خاطره انگیز در قشم و به خصوص درگهان داشته باشید، از مجموعه اقامتی گردشگری پرشین گلف غافل نشوید. یکی از بزرگترین مراکز خرید پوشاک درگهان است که علاوه بر بازار دارای یک هتل نیز است. هتل 3 ستاره پرشین گلف دقیقا در این مرکز خرید قرار دارد که اقامت و خرید را برای شما آسان و لذت بخش می کند.

مجتمع گلف پرشین دارای 5 طبقه بوده و به صنف خاصی اختصاص ندارد. از پوشاک گرفته تا زیورآلات، کیف، کفش، لوازم آرایشی و ... در این مرکز عرضه می شود. تنوع بسیار بالایی دارد و اجناس را هم به صورت عمده و هم خرده توزیع می کنند. امکانات رفاهی کاملی دارد و رستوران معروف پرشین گلف با غذاهای لذیذ میزبان شما خواهد بود.

مجتمع نگین

اگر قیمت برایتان مهم است و به دنبال بازار ارزانی برای خرید هستید، مجتمع نگین را پیشنهاد می کنیم. یکی از مراکز خرید پوشاک درگهان است که بر خلاف ظاهر معمولی لباس هایی با قیمت های باورنکردنی عرضه می کند. در این بازار علاوه بر تنوع زیاد لباس، ملزومات دیگری مانند عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، بدلیجات و ... نیز عرضه می شود.

نتیجه گیری

درگهان قشم با مراکز خرید عمده و خرده پوشاک متنوع و مطمئن به منطقه ای محبوب برای خرید پوشاک در جزیره قشم تبدیل شده است. مراکز خرید مختلف با ارائه محصولات باکیفیت، فرصت بسیار خوبی برای خرید پوشاک به صورت عمده و خرده در اختیار مشتریان قرار می دهند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر