استوری گارناچو برای دلداری هموطنش

الخاندرو گارناچو، ستاره منچستریونایتد، برای دلجویی از هموطنش امی مارتینز، دروازه‌بان استون ویلا، بعد از شکست تیمش مقابل یونایتدها، عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.
استوری گارناچو برای دلداری هموطنش
کد خبر : ۵۲۳۸۳

شب گذشته منچستریونایتد موفق شد بازی باکسینگ‌دی را بعد از عقب افتادن با دو گل در نهایت در ورزشگاه خانگی خود 3-2 پیروز شود. با اینکه گل سوم یونایتد در دقیقه 82 که توسط راسموس هویلوند به ثمر رسید ورزشگاه را منفجر کرد، الخاندرو گارناچو با زدن دو گل اول و مساوی کردن بازی بیشترین تاثیر را در این پیروزی و کام بک داشت و نهایتا بهترین بازیکن میدان هم شد.

گارناچو تصاویری از خوشحالی کردن بعد از  گل‌هایش مقابل استون ویلا را در اینستاگرامش منتشر کرد و در میان آنها تصویری از مارتینز هم قرار داشت. در این تصویر، این دروازه‌بان با بالا نگه داشتن پاهای گارناچو، هموطن و هم‌بازی‌اش در تیم ملی آرژانتین، که در پایان مسابقه با گرفتگی عضلات دست و پنجه نرم می‌کرد، به او کمک می‌کرد. گارناچو قلب‌های آبی و سفید به رنگ‌های پیراهن آرژانتین را هم روی تصویر اضافه کرد. 


گارناچو سه بار در تیم ملی آرژانتین در کنار مارتینز بازی کرده است و با فرمی که هر دو بازیکن در تیم‌های خود به نمایش می‌گذارند احتمالا خیلی زود باز هم به تیم ملی دعوت می‌شوند و بازی‌های بیشتری را کنار هم تجربه خواهند کرد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش3
مجله زندگی
ارسال نظر