ویدیو | تصاویر سه‌بعدی شگفت انگیزی که پهپاد‌ها در آسمان آفریدند

در ویدئوی زیر تصاویر سه‌بعدی و متحرکی را می‌بینید که با چراغ‌های رنگی صد‌ها پهپاد کوچک در آسمان شکل گرفته‌اند. این رویداد در رکورد‌های گینس نیز ثبت شده است.
ویدیو | تصاویر سه‌بعدی شگفت انگیزی که پهپاد‌ها در آسمان آفریدند
کد خبر : ۵۲۳۹۵

Sky Elements یک شرکت نمایش هواپیماهای بدون سرنشین مستقر در فورت‌ورث تگزاس است که نمایش‌هایی را در سراسر آمریکا برگزار کرده است، از جمله نمایش رکوردشکن چهارم جولای در اوایل سال جاری.

در نمایش‌های پهپادی این شرکت، به جای استفاده از وسایل آتش بازی برای نورافشانی در آسمان، از پهپادها برای خلق تصاویر عظیم سه‌بعدی در آسمان شب استفاده می‌شود. حرکت هماهنگ پهپادها تصاویری شگفت‌انگیز می‌آفریند که حتی می‌توانند حرکت هم بکنند و شبیه نوعی انیمیشن سه‌بعدی در آسمان به نظر برسند.

 

در مقایسه با آتش‌بازی، نمایش پهپادی کاملا بدون ضایعات و خطر است و به علاوه صدای بسیار کمتری هم تولید می‌کند.

 

تازه‌ترین نمایش Sky Elements در استادیوم فوتبال Birdville FAAC در شمال ریچلند هیلز تگزاس برگزار شد. این نمایش که در واقع اجرای داستان کودکانۀ «فندق‌شکن» بود، بسیار شبیه یک فیلم بود که بر فراز استادیوم نمایش داده می‌شد. تماشاچی‌هایی که در پارکینگ مستقر شده بودند می‌توانستند رادیوهای خود را برای شنیدن روایت و موسیقی متن این داستانی که داشت به صورت مصور به نمایش درمی‌آمد تنظیم کنند.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فرادید
مجله زندگی
ارسال نظر