گزارش آگهی

نکاتی که در خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد

انتخاب عطر تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد یا بهتر دیده شدن و شناخته شدن افراد دارد.
نکاتی که در خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد
کد خبر : ۵۲۴۷۱

عطر ها رایحه های مطبوع و خوشی دارند، به مشام هر فردی که می رسد حس خوشایندی را در او ایجاد می کند. عطر ها از ترکیب الکل و آب و اسانس های روغنی و معطر با رایحه های مرکباتی، گلی، مشک و خاک به دست می آیند. رایحه های مرکباتی برگرفته از پرتقال و لیمو و ترنج است که بویی تازه و سبک دارد. رایحه گلی که از گل ها برگرفته شده و بوی شیرینی دارد. رایحه مشک که از کیسه جانورانی مانند آهو ساخته شده و رایحه جذابی دارد. رایحه خاک هم برگرفته از مواد معدنی و گیاهانی مانند دارچین و وانیل و عسل و چوب صندل است.

برخی از افراد عطر مورد علاقه شان را با توجه به ویژگی های شخصیتی که دارند یا بر اساس ماه تولدشان یا جنسیت یا فصلی که در آن قرار دارند انتخاب می کنند. باید در خرید عطر و ادکلن به نکات مهمی توجه کنید که بتوانید مناسب ترین عطر را خریداری کنید. شما هنگام خرید عطر به این نکته هم باید توجه کنید که عطر را برای استفاده روزانه، مهمانی یا سرکار می خواهید. عطری که برای استفاده روزانه و سرکارتان می زنید باید عطر ملایمی باشد ولی برای مهمانی شما می توانید از عطرهای ملایم و خنک و تلخ و شیرین هم استفاده کنید که ماندگاری بالاتری دارند.

انتخاب عطر و ادکلن بر اساس جنسیت 

انتخاب عطر تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد یا بهتر دیده شدن و شناخته شدن افراد دارد. عطر ها را بر اساس رایحه هایی که با هم ترکیب می کنند متناسب شخصیت خانم ها و آقایان می سازند. عطرهایی با رایحه های شیرین و ملایم و لطیف همراه نت هایی از گل ها و میوه ها متناسب شخصیت خانم های شیک پوش است و رایحه های چوبی و چرمی و گیاهی و نت هایی از تنباکو و عسل متناسب شخصیت آقایان جدی و اگر مرد جذاب و عاشق پیشه ای هستید می توانید از عطرهایی با رایحه ی گلی و میوه ای استفاده کنید.

انتخاب عطر و ادکلن با توجه به فصل های مختلف

شما به هنگام خرید عطر و ادکلن اصل از عطر19 به این نکته توجه کنید که عطر متناسب با آن فصل را خریداری کنید، سعی کنید در فصل گرم عطر خنک و ملایم استفاده کنید زیرا در فصل گرم عطر خنک ماندگاری بالاتری نسبت به عطر گرم خواهد داشت و در فصل سرد هم از عطرهای گرم استفاده کنید که هم خوشایندتر و هم ماندگارترند.

در فصل بهار که هوا روبه گرمی می رود عطرهایی با رایحه ی شیرین و خنک و ملایم مانند رایحه های وانیل، دارچین، جوز، رزماری، کندر، تنباکو، بهار نارنج، سدر، گل میخک، گل مریم، گل یاسمن، مشک، لیمو و سیب بسیار خوشایند و مناسب هستند. 

نکاتی که در خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد

در فصل تابستان هم که هوا گرم است عطرهایی با رایحه ی شیرین و خنک با نت های میوه ای و گلی نظیر عنبر و شمعدانی، گلهای خنک و معطر و رایحه های میوه ای تند هلو و انگور سیاه و روایح چوبی وانیل و دارچین و نعناع هندی و کندر بسیار دلچسب و خوشایند هستند. 

در فصل پاییز هوا خنک می شود و عطرهای گرم و شیرین میوه ای و گلهای معطر و مشک و چوب صندل و وانیل حس خوبی را به شما منتقل می کند.

در فصل زمستان هم عطرهای گرم و تند با رایحه های فلفل و چوب و زعفران و جوز و عنبر و هل و سدر و وانیل و مشک بسیار مناسب ترند.

انتخاب عطر و ادکلن با توجه به نوع پوست 

ماندگاری عطر بر روی بدنمان به نوع پوستمان بستگی دارد. ماندگاری عطر بر روی پوست چرب و تیره به مراتب بیشتر از پوست های خشک و روشن است، اگر پوست خشکی دارید قبل از استفاده از عطر و ادکلن با استفاده از لوسیون های مرطوب کننده پوست خود را چرب کنید تا ماندگاری عطر بر بدنتان بیشتر شود،بعضی از عطرها در کنار خود بادی لوشن یا مرطوب کننده هم بوی عطر دارند که می توانید از آن به راحتی استفاده کنید، در غیر این صورت باید از لوسیون کاملا بدون بو استفاده کنید و چند لحظه ای زمان دهید تا عطر جذب پوستتان شود و بعد عطر بزنید.اگر پوست چربی دارید عطرهای سبک و اگر پوست خشکی دارید عطرهای تند را انتخاب کنید که ماندگاری عطر تند بر روی پوست خشک بیشتر است.

عطر با کیفیت

عطر ها از ترکیب آب و الکل و اسانس تولید می شوند و هرچه اسانس عطر بیشتر باشد ماندگاری و کیفیت عطر هم بیشتر می شود. اسانس عطرها هم از مواد مختلفی از جمله روغن های معطر گیاهی یا حیوانی و یا ترکیبات معطر و یا رایحه های مصنوعی تهیه می شوند و بر اساس غلظت و ماندگاری به 5 دسته تقسیم می شوند:

  • پرفیوم یا عطر خالص که با غلظت 20 تا 30 درصد و ماندگاری 6 تا 8 ساعت 
  • ادو پرفیوم با غلظت 15 تا 20 درصد و ماندگاری 5 تا 6 ساعت 
  • ادوتویلت با غلظت 5 تا 15 درصد و ماندگاری 4 تا 5 ساعت 
  • ادکلن با غلظت 2 تا 4 درصد و ماندگاری 2 تا 3 ساعت
  • اوفرش با غلظت 1 تا 3 و ماندگاری 1 تا 2 ساعت

نکاتی که در خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کرد

خرید اینترنتی عطر 

در این مقاله نکاتی که باید در خرید عطر و ادکلن توجه کنید را بیان کردیم و مهمترین نکته هنگام خرید عطر این است که به اصل یا تقلبی بودن آن توجه داشته باشید چرا که عطر ها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروکار دارند و عطر تقلبی نه تنها برای بدن شما بلکه برای محیط زیست هم می تواند خطرناک باشد .پس بهتر است به هنگام خرید عطر نسبت به اصل بودن آن حساس باشید.یکی از راه های تشخیص اصل بودن داشتن برچسب اصالت کالای وزارت بهداشت است که در ما حس اعتماد ایجاد می کند. شما می توانید برای خرید عطر مورد علاقه تان از طریق اینترنتی هم اقدام کنید.می توانید سری به فروشگاه عطر ما بزنید که با کیفیت ترین عطرها و ادکلن ها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده ایم و با یک جستجوی ساده متوجه اصل و تقلبی بودن و رایحه و قیمت عطر مورد نظرتان می شوید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر