۳ نکته مبهم در ترکیب پرسپولیس

پرسپولیس در حالی مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت که چند ابهام در مورد ترکیب اصلی سرخ‌ها وجود دارد.
۳ نکته مبهم در ترکیب پرسپولیس
کد خبر : ۵۲۶۸۶

با وجود دو پیروزی متوالی در دو بازی اخیر سرخ‌ها مقابل شمس آذر قزوین و نساجی قائمشهر، اما به نظر می‌رسد احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان وجود دارد.

با اعلام یحیی گل‌محمدی، میلاد سرلک در این مسابقه غایب خواهد بود، چرا که مصدوم شده است و جزء غایبان این مسابقه به حساب می‌آید. با این حساب احتمال دارد مثل بازی قبلی مقابل مس از بین اسدبیگی یا ریگی یک بازیکن کنار سروش رفیعی بازی کند. در عین حال هیچ بعید نیست در این بازی خارج از خانه گل محمدی از اسدبیگی و ریگی کنار هم بهره ببرد و رفیعی را بیرون بنشاند.

از سوی دیگر در خط دفاعی هم دو ابهام وجود دارد. در پست دفاع چپ علی نعمتی از محرومیت برگشته و اگر یحیی او را بخشیده باشد شاید در این بازی خارج از خانه که قطعا دشوارتر از دیدار با نساجی خواهد بود، میدان دهد. البته محمدمهدی احمدی در این پست طی دیدار مقابل نساجی خوب کار کرد و هیچ بعید نیست دومین بازی فیکس در ترکیب سرخ‌ها را در رفسنجان انجام دهد.

در مرکز خط دفاع نیز فرشاد فرجی طی دو مسابقه اخیر مقابل شمس آذر و نساجی نمایش مثبتی ارائه داده و بی اشتباه بوده است، اما کنعانی هم شرایط بازی دارد.

در خط حمله وضعیت نبیل باهویی نامشخص است و به نظر می‌رسد او نیز جزء مصدومان پرسپولیس به حساب می‌آید تا شهاب زاهدی دوباره شانس بازی داشته باشد.

بدین ترتیب ممکن است ترکیب پرسپولیس عینا شبیه بازی با نساجی باشد یا با احتمال پایین‌تر یک تا سه تغییر در ارنج اولیه یحیی ببینیم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر