خودکشی‌های ناموفق پسر ۲۱ ساله منجر به آدم ربایی شد

متهم پسر ۲۱ ساله‌ای به نام احسان است که سابقه چندین بار خودکشی ناموفق دارد.
خودکشی‌های ناموفق پسر ۲۱ ساله منجر به آدم ربایی شد
کد خبر : ۵۲۷۳۱

پسر جوانی که به قصد خودکشی مقدار زیادی قرص مصرف کرده بود دچار توهم شد و اقدام به آدم‌ربایی کرد.

به گزارش سایت جنایی، این متهم پسر ۲۱ ساله‌ای به نام احسان است که سابقه چندین بار خودکشی ناموفق دارد. او در تازه‌ترین اقدام ناموفق خود مقدار زیادی دارو مصرف کرد تا به زندگی خود پایان دهد، اما مصرف دارو دردسری جدید برایش ایجاد کرد که باعث شد، بازداشت شود.

این پسر ۲۱ ساله پس از مصرف دارو دچار توهم شد و پس از آن سوار بر خودرو پدرش سراغ دوستش رفت تا با هم دوری در خیابان بزنند. احسان در حالی که دوستش نیز همراهش شده بود، جوانی را نیز در یاخچی‌آباد به مقصد صالح‌آباد سوار کرد، اما در بین راه تغییر مسیر داد که همین موضوع باعث اعتراض مسافر شد. در ادامه مسافر وقتی دید نمی‌تواند راننده را مجبور به توقف کند تلاش کرد در ماشین را باز کند، اما متوجه شد در قفل است. در این اثنا راننده مسافر را با قمه تهدید کرد به همین دلیل مسافر خود را به در کوبید تا اینکه در باز شد و خود را به بیرون از ماشین در حال حرکت پرت کرد.

در پی این اتفاقات مسافر جوان که مجروح شده بود و خون آلود بود به نزدیکترین مرکز پلیس رفت و شکایتی مبنی بر آدم‌ربایی مطرح کرد.

این در حالی بود که احسان برای خرید جلوی بقالی توقف کرد تا چیزی بخرد در همین هنگام دوست او پشت فرمان نشست. دوست احسان که از نزدیک شاهد همه این اتفاقات بود به نزدیکترین کلانتری رفت. او ماجرا را برای ماموران تعریف کرد و گفت: دوستم قصد داشت با قمه یک نفر را خفت کند. حتی مرا تهدید کرده که نباید ماجرا را برای کسی تعریف کند.

او ادامه داد: با این وجود من ماشین را برداشتم و به کلانتری آمدم تا موضوع را اطلاع بدهم.

از سویی احسان که از مغازه بیرون آمده بود دید نه از ماشین اثری است و نه از دوستش. به همین دلیل بار‌ها با موبایل دوست خود تماس گرفت، اما گوشی او خاموش بود. در نهایت این جوان که به گفته خودش تحت تاثیر دارو بود، تصمیم گرفت با مراجعه به پلیس از دوست خود به اتهام سرقت خودرو شکایت کند، اما نمی‌دانست که دوستش ماشین را تحویل پلیس داده و او را هم لو داده است.

احسان به پلیس مراجعه کرد و گفت: ماشینم را کنار خیابان پارک کرده بودم، اما وقتی برگشتم دیدم ماشینم نیست و الان آمده‌ام شکایت کنم و سرقت خودروام را اطلاع دهم.


در نهایت ماموران با هدف ثبت شکایت وارد سیستم شدند و پی بردند خودرو تحویل کلانتری دیگری شده و مالک آن هم به اتهام آدم‌ربایی تحت تعقیب است. به همین دلیل جوان ۲۱ ساله را بازداشت کردند. امروز با تجمیع اطلاعات این جوان برای رسیدگی به پرونده‌اش در دادسرای جنایی حضور یافت. او زمانی که مقابل دادیاراول جنایی تهران نشست گفت: خودرو ۲۰۶ متعلق به پدر مرحومم است که دوسال پیش فوت شده است. من صافکار و تعمیرکار هستم و تا دیپلم درس خوانده‌ام. پدرم دو سال پیش فوت کرده، او سکته قلبی کرد و همین ضربه روحی بزرگی به من زد. بعد از آن هم اتفاقات دیگری افتاد که ضربات روحی متعدد خوردم. بار‌ها تصمیم به خودکشی داشتم که هر بار ناموفق بود. آخرین بار هم همین دفعه بود که ۱۵۰ قرص خوردم و دچار توهم شدم و این دردسر را برای خودم درست کردم.

در حال حاضر این پسر جوان به اتهام آدم ربایی در بازداشت است و پرونده در شعبه اول دادسرای جنایی در حال رسیدگی است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر