حمله‌ی شدید یک استقلالی به علی کریمی بابت شهدای کرمان

عملیات تروریستی روز گذشته در کرمان موجی از واکنش‌ها و ابراز احساسات ایرانی‌ها و همدردی با جان‌باختگان وآسیب دیده‌ها را در پی داشت.
حمله‌ی شدید یک استقلالی به علی کریمی بابت شهدای کرمان
کد خبر : ۵۳۰۸۷

ساعاتی پس از انتشار خبر انفجار‌های کرمان و وسعت حادثه بود که چهره‌های مختلفی با همدردی با حادثه‌دیدگان پرداختند. از جمله فوتبالیست‌ها و چهره‌های شناخته شده‌ی ورزشی ایران در شبکه‌های اجتماعی به این حادثه واکنش نشان دادند.

علی دایی، یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی از جمله‌ی اولین چهره‌هایی بودند که به این حادثه واکنش نشان دادند. عبارت «کرمان تسلیت» در بیشتر پیام‌ها و استوری‌های فوتبالیست‌ها و ورزشکاران به چشم می‌خورد و موجی از همراهی و همدلی را ایجاد کرد.

علی سامره از چهره‌های شناخته شده‌ی استقلالی که اصالتی رفسنجانی دارد از جمله چهره‌هایی بود که پیامی مفصل‌تر از «کرمان تسلیت» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. سامره در ابتدا با ابراز همدردی با جان‌باختگان این حادثه به محکومیت هر گونه حرکت تروریستی پرداخت و در ادامه نوشت:

«تلخ‌تر از این غم، لجن پراکنی افراد به اصطلاح وطن پرست و اسطوره‌ای است که در این ساعات با نمک پاشیدن روی زخم مردم داغدیده، برای دشمنان خوش رقصی میکنند. باورم نمی‌شود یک انسان تا این حد وقیح و بی رحم و بی شرف باشد».

اگرچه سامری نامی از کسی نبرده، اما احتمالا کنایه‌ی او به توییتی است که حساب توییتری علی کریمی ساعتی پس از حادثه منتشر کرده بود.

حمله‌ی شدید یک استقلالی به علی کرمی بابت شهدای کرمان

منبع: ورزش ۳۶۰

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر