پارتی شبانه گنده لات‌های اصفهان باعث دستگیری‌شان شد

تحقیقات در این باره انجام و مأموران با رصد میدانی دریافتند که فرد مذکور در بزم شبانه جمعی از اراذل‌واوباش حضور دارد که بلافاصله مأموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی پلیس علاوه بر دستگیری متهم متواری ۳۲ نفر از اراذل‌واوباش دیگر را نیز دستگیر کردند.
پارتی شبانه گنده لات‌های اصفهان باعث دستگیری‌شان شد
کد خبر : ۵۳۱۷۴

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از جزئیات دستگیری ۳۳ نفر از اراذل‌واوباش در عملیات مأموران سازمان اطلاعات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ مسعود طُریفی گفت: در پی ارجاع پرونده جلب یکی از اوباش معروف که از سوی مرجع قضائی محکوم شده، اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام 
 وی افزود: تحقیقات در این باره انجام و مأموران با رصد میدانی دریافتند که فرد مذکور در بزم شبانه جمعی از اراذل‌واوباش حضور دارد که بلافاصله مأموران با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی علاوه بر دستگیری متهم متواری ۳۲ نفر از اراذل‌واوباش دیگر را نیز دستگیر کردند.

 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو، بیش از ۲۰ قبضه سلاح سرد و انواع مشروبات الکلی در بازرسی از این باغ خبر داد و گفت: هنگام اجرای عملیات مذکور اراذل‌واوباش حاضر در باغ با مأموران درگیر شدند؛ اما با توانمندی بالای رزمی مأموران و اقدام به موقع و ضربتی آنان، تمام این افراد به زانو درآمده و تحویل قانون شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر