خزعلی: زنان در خط مقدم جنگ ترکیبی از نهاد خانواده دفاع می‌کنند

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: زنان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی در خط مقدم دفاع از کیان خانواده و کشور حضور دارند.
خزعلی: زنان در خط مقدم جنگ ترکیبی از نهاد خانواده دفاع می‌کنند
کد خبر : ۵۳۴۰۸

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز یکشنبه 17 دی ماه، در مراسم تکریم و گرامیداشت بانوان موفق و تأثیرگذار در حوزه بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقش بی‌بدیل بانوان و مادران در موفقیت‌های جنگ ترکیبی اشاره کرد.

خزعلی با توجه به منزلت مادران اظهار داشت: باید به منزلت و جایگاه مادران پرداخت تا این جایگاه و پرداختن به امور خانواده شغل محسوب شود، امری که تاکنون جا نیفتاده است.

معاون رئیس جمهور نقش زنان در موفقیت‌های جنگی را یادآور شد و گفت: برخی بانوان توان فعالیت در بخش نظامی را دارند و آن‌ها که نمی‌توانند در پشت جبهه فعالیت می‌کنند.

او تصریح کرد: تعبیر مقام معظم رهبری این است که "من با همه فعالیت‌های بانوان موافقم با حفظ حریم خانواده و حفظ حریم خانم‌ها".

معاون رئیس جمهور درباره حضور زنان در جنگ ترکیبی گفت: در زمان حاضر زنان در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند و می‌توانند خنثی‌کننده دشمن باشند.

او ادامه داد: در غزه شاهد بودیم زنان همپای مردان بر ضد رژیم صهیونیستی به میدان آمدند و سلاحی که علیه مردم فلسطین ایجاد کرده بودند بر ضد خودشان به‌کار گرفته شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری بر حضور زنان در حفظ حریم‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: زنان وظیفه دارند در این خط مقدم باشند، زنان باید پشتیبانی کنند و خانه‌ها را حفظ کنند و زنان باید از هویتی که در معرض صدمه است دفاع کنند.

او خاطرنشان کرد: ما میراث‌دار شهدایی هستیم که در خط مقدم جان خود را فدای این کشور کردند.

خزعلی بر لزوم بهره‌گیری از تدبیر زنان در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی تأکید کرد و گفت: در جنگ سخت و نرم لازم است از فکر و اندیشه زنان بهره ببریم، زیرا زنان ما در عرصه‌های مختلف درخشیدند و امروز هم با فکر و توانمندی خود فعال هستند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر