طارمی در کنار رونالدو، امباپه و کریم بنزما ایستاد

طارمی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در تیم پورتو از خود به نمایش گذاشت و توانست با به ثمر رساندن ۲۲ گل علاوه بر آقای گلی در لیگ پرتغال، بهترین گلزن پورتو در سال ۲۰۲۳ هم شود.
طارمی در کنار رونالدو، امباپه و کریم بنزما ایستاد
کد خبر : ۵۳۴۸۳

در لیست نامزد‌های بهترین مهاجم سال علاوه بر طارمی، ستارگان فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و… و. حضور دارند و باید دید طارمی می‌تواند در ترکیب نهایی تیم منتخب فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گیرد یا خیر.

یکی از شرکت‌های تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای قصد دارد ترکیب تیم منتخب فوتبال جهان در سال گذشته را معرفی کند و نام طارمی در بین بازیکنان خط حمله دیده می‌شود.

 با شروع سال جدید میلادی نهاد‌های مختلف اقدام به معرفی ترکیب بهترین تیم جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی کرده‌اند. در همین خصوص شرکت تولید کننده بازی‌های رایانه‌ای «easports» اقدام به معرفی نامزد‌های هر بخش کرده که نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در بین بازیکنان خط هجومی دیده می‌شود.

در لیست نامزد‌های بهترین مهاجم سال علاوه بر طارمی، ستارگانی از جمله کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور، کریم بنزما، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و… و. حضور دارند و باید دید طارمی می‌تواند در ترکیب نهایی تیم منتخب فوتبال جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گیرد یا خیر.

طارمی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی را در تیم پورتو از خود به نمایش گذاشت و توانست با به ثمر رساندن ۲۲ گل علاوه بر آقای گلی در لیگ پرتغال، بهترین گلزن پورتو در سال ۲۰۲۳ هم شود. طارمی اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و یکی از امید‌های امیر قلعه نویی برای کسب نتیجه در دیدار‌های حساس این مسابقات محسوب می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر