گزارش آگهی

چیدمان اتاق پذیرایی شیک و جدید با دیجی چوب

اتاق پذیرایی شیک و باسلیقه در اولین لحظه های ورود مهمان حس خوبی به آن ها و شما خواهد داد. یک اتاق پذیرایی شیک نه تنها نشان دهنده سلیقه و هویت خانه شماست بلکه نشان می دهد که چقدر به حضور مهمان اهمیت می دهید.
چیدمان اتاق پذیرایی شیک و جدید با دیجی چوب
کد خبر : ۵۳۶۰۰

افراد وقتی به عنوان مهمان وارد خانه ای می شوند حسی که چیدمان اتاق پذیرایی به آن ها می دهد به عنوان یک رفتار غیر کلامی مشوق آن ها برای حضور دوباره در منزل شماست. در سنت های مهمان دوستانه ما ایرانی ها در صورت امکان اتاق پذیرایی جداگانه برای مهمان در نظر گرفته می شود. جایگاه مهمان ما را بر آن می دارد که بهترین چیدمان را برای اتاق پذیرایی در نظر بگیریم و آن را به مکانی شیک برای آن ها تبدیل کنیم. بهترین چیدمان اتاق پذیرایی شیک و جدید لزوما با گران ترین یا دست نیافتنی ترین وسایل به دست نمی آید.

امروز این فرصت را داریم که با صرف هزینه ای معقول، بهترین دکوراسیون را برای تدارک اتاق پذیرایی شیک فراهم کنیم. مخصوصا اگر اتاق پذیرایی شما جداگانه نیست با خواندن این مقاله می توانید به آن اتاق جذاب نزدیک شوید. ضروری ترین لوازم برای چیدن یک اتاق پذیرایی شیک و جدید مبلمان، میز تلویزیون و در بعضی مواقع میز ناهار خوری یا میز کنسول است.

مبل چستر تلفیقی برای مبل راحتی و سلطنتی

بیشتر خانه ها یا در واقع آپارتمان های امروزی آنقدر وسعت ندارند که بتوان هم زمان مبل راحتی و مبل سلطنتی را در آن جا داد. بهترین راه حل این است که مبلی خریداری کنید که بتواند جای مبل راحتی و سلطنتی برایتان کار کند. از مناسب ترین گزینه ها انتخاب مبل چستر است. مبل های چستر شیک و سنگین اند. هم زمان که راحتی را به شما هدیه می کنند بسیار باسلیقه هستند و اگر دنبال این هستید که بدون خرید مبل سلطنتی، یک اتاق پذیرایی شیک داشته باشید مبل چستر داوطلب قابل اعتمادی است. مبل های سلطنتی برای جلوه گری نیازمند اتاق پذیرایی نسبتا بزرگ هستند و قیمت بالاتری نیز دارند. مبل های چستر برای اتاق های کوچک مناسب نیستند اما در اتاق پذیرایی متوسط خوب دیده می شوند. علاوه بر آن قیمت مبل چستر در مقایسه با مبل های استیل مناسب تر است.

اگر یک اتاق پذیرایی متوسط دارید و می خواهید با خرید صرفا یک سرویس مبل، هم راحتی را تجربه کنید و هم پذیرای مهمان هایتان باشید مبل های چستر دیجی چوب را ببینید. هزینه ای که خرید مبل چستر نسبت به مبل سلطنتی در حساب شما باقی می گذارد قیمت مبل چستر را حتی سودبخش می کند.

چیدمان اتاق پذیرایی شیک و جدید با دیجی چوب

میز تلویزیون ساده و شیک برای اتاق پذیرایی

میز تلویزیون در خانه هایی که اتاق پذیرایی و نشیمن در هم ادغام شده است، هم نقش یک وسیله کاربردی را دارد و هم یک دکوری شیک محسوب می شود. هر چه تنوع کالاها و انواع لوازم خانگی بیشتر و جذاب تر می شود، سادگی زیبایی اش را بیشتر به رخ می کشد. یکی از جذابیت های میز تلویزیون ساده و شیک این است که موقع استفاده از تلویزیون می توانید تمرکز خود را بر روی برنامه پخش شده حفظ کنید. اگر نگران این هستید که سادگی بیش از حد اتاق پذیرایی تان را خنثی و بی روح نشان دهد، می توانید با دکوری های مورد نظر خودتان آن را تزیین کنید. حسن این روش این است که اتاق پذیرایی تان مدت بیشتری شیک و جدید می ماند.

خرید میز تلویزیون ساده و شیک این فرصت را فراهم می کند تا متناسب با روزها و مناسبت ها، چیدمان میز را تغییر دهید. چیدمان میز تلویزیون تان را در یلدا یا عید نوروز متناسب با حال و هوای آن روزها انتخاب می کنید و اتاق پذیرایی تان هر بار حس جدید و شیک بودن را به شما منتقل می کند.

قرار دادن میز ناهار خوری در اتاق پذیرایی

این به خود شما بستگی دارد که بخواهید میز ناهار خوری را در گوشه ای از اتاق پذیرایی جا دهید یا از میز کنسول استفاده کنید. سبک زندگی شما مهم ترین و با ارزش ترین عامل است. سعی ما هم این است که با امکانات موجود شما کمک تان کنیم بهترین چیدمان اتاق پذیرایی را برای شیک بودن داشته باشید. اگر می خواهید فضای پذیرایی و ناهار خوری مشترک باشد می توانید با چیدمانی هوشمندانه این مکان را به جایی شیک تبدیل کنید. پس از خرید مبلمان برای اتاق پذیرایی و چیدن آن ها خوب دقت کنید که چقدر فضا برای سایر لوازم دارید. از مکان میز تلویزیون نیز غافل نشوید و پیشنهاد ما این است که قبل از خرید میز ناهار خوری از مناسب بودن مکان و اندازه مبل ها و میز تلویزیون مطمئن شوید.

خرید میز ناهار خوری کم جا

حالا وقت آن است که برای خرید میز ناهار خوری تصمیم بگیرید. سریع ترین راه برای تصمیم گرفتن درباره اینکه کدام میز ناهار خوری برای اتاق پذیرایی شما مناسب می باشد، این است که به این فکر کنید که آیا می توانید صندلی ها را به میزان لازم از میز فاصله دهید و همچنان فضایی برای تردد افراد وجود داشته باشد؟ پاسخ به این سوال شما را راهنمایی می کند که میز ناهار خوری مناسبی سفارش دهید.

اگر فضای باقی مانده چندان قابل توجه نیست اما هنوز جای چیزی خالی است و شما به میز ناهار خوری نیاز دارید، ما میز ناهار خوری کم جا را معرفی می کنیم. میزهای ناهار خوری کم جا تا کنون افراد زیادی را از این بابت خوشحال کرده اند. یک میز ناهار خوری کم جا علاوه بر اینکه راه حل اتاق های کوچک و متوسط است، به اندازه کافی شیک می باشد و قیمت مناسب تری نیز دارد. میزهای ناهار خوری کم جا برای 4 و 6 نفر قابل سفارش هستند. میزهای کم جای 4 نفره در طرح های مربعی و گرد موجودند. میز کم جای شش نفره هم بیضی شکل است. هر طرحی از میز ناهار خوری کم جا در دکوراسیون مناسب خودش خواهد درخشید و چیدمان شما را تکمیل خواهد کرد.

چیدمان اتاق پذیرایی شیک و جدید با دیجی چوب

شیک کردن اتاق پذیرایی با ناهار خوری کم جا

یک نکته باریکتر از مو برای شیک تر شدن اتاق پذیرایی تان با میز ناهار خوری کم جا این است که در صورت امکان از یک فرش جداگانه برای زیر میز ناهار خوری استفاده کنید. لازم نیست این فرش خیلی بزرگ باشد. همین که از نظر بصری و معنایی بین مبلمان و ناهار خوری تفاوت ایجاد کند کافی است. در نهایت استفاده از فرش برای زیر میز ناهار خوری در این قسمت از اتاق پذیرایی به چیدمان کلی بستگی دارد. ما ایده ها را با شما در میان می گذاریم تا برای نزدیک شدن به بهترین و شیک ترین چیدمان اتاق پذیرایی آماده شوید.

الهام گرفتن از مشتریان برای چیدمان اتاق پذیرایی شیک

ما برای چیدمان شیک اتاق پذیرایی با ایده های جدید با شما صحبت کردیم. می توانید به سادگی با مشاوران ما در دیجی چوب نیز صحبت کنید تا در خرید لوازمی که بهترین چیدمان را برای اتاق پذیرایی شما به ارمغان می آورند راهنمایی تان کنند. دیدن ویدئوهای محصولات یا مهم تر از آن ویدئوهای ارسالی مشتریان، هم الهام بخش شما برای بهترین دکوراسیون اتاق پذیرایی هستند و هم راهنمای کسانی که می خواهند مناسب ترین خرید ها را برای خانه ای شیک داشته باشند. فراهم کردن خانه و اتاق پذیرایی شیک، سخت و دور از دسترس نیست اما به کمی توجه نیاز دارد.

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر