برای سفر در پاییز به چه وسایلی نیاز داریم ؟

با اینکه اغلب مردم فصل تابستان را برای سفر و گشت‌و‌گذار مناسب می‌دانند اما شاید همین افراد از لذت سفر در پاییز غافل باشند.
برای سفر در پاییز به چه وسایلی نیاز داریم ؟
کد خبر : ۵۳۷۰

اگر بتوان فرصتی یکی دو روزه پیدا کرد و در پاییز به طبیعت رفت، می‌توان دریافت که پاییز هم زیبایی‌های خودش را دارد. حالا اگر وسایل و تجهیزات لازم سفر در این فصل هم همراهتان باشد دیگر چه بهتر.

داروهای آسم و آلرژی

این فصل از سال برای کسانی که آلرژی فصلی دارند یا با آسم دست‌وپنجه نرم می‌کنند، می‌تواند سخت باشد. محیط و آب‌وهوای در حال تغییر اغلب ذراتی را در هوا آزاد می‌کند که به‌راحتی می‌تواند علائم آسم یا آلرژی را ایجاد کند. به همین دلیل هم شاید اولین چیزی که باید مورد توجه قرار دهید همین همراه داشتن داروهای مورد نیاز است. حتماً تمام داروهای آسم و آلرژی، و حتی اسپری‌های لازم که دکتر تجویز کرده را همراهتان داشته باشید.

داروی سرماخوردگی و آنفولانزا

پاییز فصل شایع سرماخوردگی است و همراه داشتن داروی سرماخوردگی و آنفولانزا امری ضروری و یکی از مهم‌ترین نکات سفر در پاییز است. ازآنجایی‌که سرماخوردگی و آنفولانزا اغلب بدون هشدار اتفاق می‌افتند، همیشه ایده خوبی است که دارویی تهیه کنید که به هر دو کمک کند! برای آنفولانزا، بسیار توصیه می‌شود که با واکسن آنفولانزا از خود محافظت کنید. درست است، خود واکسن ممکن است در برابر گونه‌های خاصی از آنفولانزا محافظت نکند، اما مطمئناً علائم شما را کاهش می‌دهد و به تقویت ایمنی شما کمک می‌کند. حتما برخی از قرص‌های روی یا زینک را نیز در دسترس داشته باشید، زیرا روی یک ابزار قدرتمند برای کمک به مبارزه با بیماری است!

دستمال کاغذی

با توجه به اطلاعات بالا، همراه داشتن دستمال کاغذی نباید چندان غافلگیرکننده باشد! هنگامی که با آلرژی پاییزی، سرماخوردگی یا هر چیز دیگری مواجه هستید، دستمال کاغذی، دستمال کاغذی و دستمال‌کاغذی‌های بیشتر ضروری است! مطمئن شوید که همیشه مقداری از آنها را به عنوان وسایل مورد نیاز سفر در پاییز با خود همراه داشته باشید. بهتر است بسته‌های دستمال کاغذی که به‌اندازه جیبی هستند را همراه داشته باشید که برای سفر در حال حرکت عالی هستند.

همراه داشتن شلوار مشکی

در واقع شلوار مشکی برای هر فردی ضروری و کاربردی است. شلوار مشکی را می‌توانید با هر لباس و استایلی ست کنید. همچنین رنگ مشکی می‌تواند به‌خوبی نور آفتاب را جذب کند که این موضوع برای سفر در پاییز می‌تواند کاربردی باشد و پاهای شما را گرم نگه دارد. حتما شلواری را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی کنید.

لباس‌های رنگ خنثی

لباس‌های رنگ خنثی برای سفر در پاییز استایلی شیک و مدرن به شما می‌دهد. می‌توانید این لباس‌های رنگ خنثی را با اکسسوری‌های سبک و با رنگ‌های کمی تند استفاده کنید تا استایل خود را تکمیل کنید. مثلا می‌توانید از ژاکت کش‌باف پشمی با آستین حباب‌دار رنگ خنثی، ژاکت یقه اسکی، روسری یوزپلنگ و کلاه ‌پشمی استفاده کنید.

کفش مناسب فصل و راحت

طبیعی است اگر بخواهید کفشتان را با استایل و لباس خود ست کنید، اما هر کفشی که انتخاب می‌کنید چه چکمه باشد یا کفش اسپرت، باید در آن احساس راحتی کنید و بتوانید ساعت‌های طولانی با آن راه بروید بدون آنکه پای شما را بزند. همچنین باید مناسب یک باران پاییزی هم باشند تا اگر نم بارانی در حین سفر زد، نگران خیس شدن پاهایتان نباشید.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تولیدی
مجله زندگی
ارسال نظر