بارش برف در بیشتر راه‌های همدان؛ گردنه‌ها لغزنده و مه آلود هستند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان: گردنه‌های اسدآباد در مسیر اسدآباد-همدان، گرمک در مسیر رزن-آوج، چشمه علی محمد در مسیر ملایر-اراک، دولایی در مسیر جوکار-تویسرکان و گرین در مسیر نهاوند-نورآباد از جمله گردنه‌هایی هستند که از امروز شاهد بارش برف در آن‌ها بوده و هستیم.
بارش برف در بیشتر راه‌های همدان؛ گردنه‌ها لغزنده و مه آلود هستند
کد خبر : ۵۳۸۲۷

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از بارش برف در بیشتر مسیر‌های ارتباطی استان به ویژه مناطق کوهستانی خبر داد و گفت: گردنه‌های استان نیز لغزنده و مه آلود هستند.

جواد نگاهداری در گفتگو با ایرنا افزود: نیرو‌های راهداری در مسیر‌های ارتباطی دارای بارش برف به ویژه گردنه‌ها مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.

وی اظهار کرد: تمامی مسیر‌های ارتباطی استان همدان با وجود بارش برف و باران به جز مسیر گنجنامه-تویسرکان به دلیل کاهش ایمنی و انسداد از قبل باز و تردد در آن‌ها جریان داررد.

این مسوول گفت: گردنه‌های اسدآباد در مسیر اسدآباد-همدان، گرمک در مسیر رزن-آوج، چشمه علی محمد در مسیر ملایر-اراک، دولایی در مسیر جوکار-تویسرکان و گرین در مسیر نهاوند-نورآباد از جمله گردنه‌هایی هستند که از امروز شاهد بارش برف در آن‌ها بوده و هستیم.

وی از شهروندان خواست تا از سفر‌های غیر ضروری به مناطق و راه‌های کوهستانی استان همدان تا پایان بارش‌ها و مساعد شدن هوا خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت ویژه نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی، زنجیرچرخ، البسه گرم و جیره غذایی همراه خود داشته و از سلامت فنی خودرو و بخاری آن پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.

۵۶۳ راهدار همراه با ۳۱۳ دستگاه ماشین آلات در ۳۴ راهدارخانه در سطح راه‌های استان همدان مشغول به خدمت هستند.

هواشناسی برای بیشتر نقاط همدان تا بعدازظهر فردا جمعه بارش برف و باران پیش بینی کرده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر