جزئیات ماجرای قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پدر و برادرش

راننده نیسان که متهم است در دعوا بر سر جای پارک ماشین، پسر همسایه را کشته در دادگاه مدعی شد بی‌گناه است و ضربه کاری را به قربانی نزده است.
جزئیات ماجرای قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پدر و برادرش
کد خبر : ۵۴۲۲۷

عصر ۱۶ تیر ماه امسال به ماموران کلانتری نسیم شهر خبر رسید درگیری چند مرد مقابل خانه‌ای به خون کشیده و پسر ۲۶ به نام شاهین چاقو خورده و به بیمارستان منتقل شده است.

ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند درگیری خونین بر سر جای پارک خودرو رخ داده است. در حالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود از بیمارستان خبر رسید شاهین به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

پدر شاهین که خودش نیز در درگیری زخمی شده بود مرد همسایه به نام یزدان را عامل جنایت معرفی کرد. به این ترتیب یزدان ۴۵ ساله بازداشت شد و به درگیری با شاهین اعتراف کرد.

وی در شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در دادگاه
در ابتدای جلسه پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند.

برادر شاهین به قضات گفت: آن روز من و برادرم شاهین می‌خواستیم با ماشین سمند از پارکینگ بیرون برویم. اما متوجه شدیم یک نیسان مقابل در پارکینگ پارک شده است. ما حدود ۲۰ دقیقه‌ای صبر کردیم، اما صاحب نیسان را پیدا نکردیم. به همین خاطر با هم نیسان را به عقب هل دادیم تا توانستیم سمندمان را از پارکینگ بیرون بیاوریم. ما سوار ماشین شدیم، اما سر کوچه برادرم یادش افتاد کلید را جا گذاشته است. به همین خاطر مقابل خانه برگشتیم. ما سمند را جلوی در پارک کردیم و به طبقه پنجم رفتیم تا کلید را برداریم، که یکباره متوجه داد و فریاد‌های یک مرد مقابل در خانه شدیم. یزدان که صاحب وانت بود فریاد می‌کشید و اعتراض می‌کرد که چرا وانت او را جابجا کرده‌ایم. او وقتی فهمید من و برادرم ماشینش را جابجا کرده‌ایم شیشه‌های سمندمان را شکست و رفت.

وی ادامه داد:من و برادرم مقابل در رفته بودیم که چند دقیقه بعد یزدان و چند مرد دیگر همراه چند زن در حالی که چاقو و چوب همراه داشتند مقابل خانه‌مان آمدند و با ما درگیر شدند. یزدان مقابل چشمانم با چاقو به سینه برادرم زد و او را کشت.

پدر شاهین نیز گفت: وقتی متوجه درگیری ۲ پسرم با مرد همسایه شدم مقابل در رفتم. اما یزدان و برادرش و چند مرد دیگر به ما حمله ور شدند. برادر یزدان بوکسور است که باتوم در دست داشت. او با باتوم یک ضربه به من زد که روی زمین پرت شدم و حدود ۲۰ دقیقه بیهوش بودم. وقتی به هوش آمدم که پسرم کشته شده بود. من نمی‌توانم از قصاص گذشت کنم و برای یزدان اشد مجازات می‌خواهم.

انکار جنایت
وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد اتهام قتل را نپذیرفت.

وی گفت: قبول دارم با ۲ برادر بر سر جای پارک ماشین درگیر شدم. اما در آن درگیری چندین نفر حضور داشتند.

وی در تشریح درگیری گفت: من وقتی به خاطر جابه جا شدن ماشینم اعتراض کردم، شاهین و برادرش سرشان را از پنجره خانه بیرون آوردند و شروع به فحاشی کردند و چند دقیقه بعد با چاقو به من حمله ور شدند. در آن درگیری نمی‌دانم چه کسی با چاقو به سینه شاهین زده است. من ضربه‌ای به او نزدم. در آن درگیری افراد زیادی حضور داشتند.

در این میان پدر قربانی برخاست و گفت: بررسی دوربین‌های مداربسته و همچنین تحقیق محلی نشان می‌دهد من و پسرم هیچ وسیله دفاعی در دست نداشتیم و یزدان و بستگانش با چوب و چاقو به ما حمله ور شدند. یزدان با دروغگویی می‌خواهد خودش را بی‌گناه نشان دهد. او قاتل پسرم است و باید اعدام شود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر