متولدین این ۳ ماه مادرزادی استرسی هستند

اگر یک اسفند ماهی بخواهد، استرسش را کنترل کند، باید یک روتین منظم روزانه داشته باشد، ورزش کند و فقط بر مسیر رسیدن به اهدافش تمرکز کند.
متولدین این ۳ ماه مادرزادی استرسی هستند
کد خبر : ۵۴۳۰۸

در زندگی شلوغ امروز، استرس جز جدایی ناپذیر شخصیت افراد و زندگی روزمره آن‌هاست. شرایط زندگی تاثیر زیادی بر کاهش و افزایش استرس و اضطراب دارد. حتی ویژگی‌های ماه تولد شما نیز می‌توانند علت استرس شما باشند.

امروز در این مقاله می‌خواهیم به معرفی علائم زودیاکی بپردازیم که هر روز را با استرس سر می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید متولدین کدام ماه استرسی هستند، حتما تا آخر این مقاله روانشناسی شخصیت را بخوانید.

شهریور، سنبله

شهریور ماهی‌ها اغلب می‌خواهند منظم باشند و عاشق کمال گرایی هستند. ترس از اشتباه کردن یا نرسیدن به معیار‌هایی که در زندگی‌شان تعیین کرده‌اند باعث می‌شود به افرادی به شدت استرسی تبدیل شوند. به همین دلیل متولدین شهریور باید بر حس انعطاف پذیری خود کار کنند، دوست داشتن خودشان را یاد بگیرند و قبول کنند که همیشه همه چیز خوب و عالی نیست و کمال گرایی یک هدف دست نیافتنی است.

مهر، میزان

ترس مهرماهی‌ها از درگیری و میل شدید به تایید شدن از طرف دیگران می‌تواند به استرس و اضطراب‌شان دامن بزند. آن‌ها اغلب در تصمیم گیری‌هایشان بیش از حد افراط می‌کنند تا دیگران را ناراحت نکنند. همین امر نیز منجر به فشار روحی و روانی بیشتر روی خودشان می‌شود. در حالی که متولدین مهر باید یاد بگیرند خود و آرامش روحی خود را در اولویت قرار دهند. باید بپذیرند که آن‌ها مسئول زندگی و رضایت دیگران نیستند، تا بتوانند استرس و اضطراب‌شان را کنترل کنند.

آبان، عقرب

احساسات عمیق و تمایلات قوی آبان ماهی‌ها باعث افزایش استرس در آن‌ها می‌شود. متولدین آبان وقتی احساس آسیب پذیری می‌کنند و فکر می‌کنند کسی نیست حمایت‌شان کند، بیشتر دچار استرس می‌شوند. آبان ماهی‌ها باید کنترل عواطفشان را به دست بگیرند تا به تعادل عاطفی دست پیدا کنند. تمریناتی که باعث می‌شوند آن‌ها بتوانند استرس خود را کنترل کنند عبارتند از ذهن آگاهی و دوست داشتن خود.

اسفند، ماهی‌ها

خلاقیت اسفند ماهی‌ها یک نقطه قوت برای آن‌ها به حساب می‌آید، اما در عین حال می‌تواند باعث شود تا آن‌ها در احساس استرس خود غرق شوند، به خصوص اگر در شرایطی سخت مثل دعوا و درگیری با شریک زندگی‌شان قرار بگیرند. در واقع متولدین اسفند در تعیین حد و مرز با شریک عاطفی و اطرافیانشان مشکل دارند. آن‌ها به راحتی دچار استرس می‌شوند، زیرا نمی‌توانند آنچه را دلشان می‌خواهد برای آدم‌های مهم زندگی‌شان بازگو کنند. اگر یک اسفند ماهی بخواهد، استرسش را کنترل کند، باید یک روتین منظم روزانه داشته باشد، ورزش کند و فقط بر مسیر رسیدن به اهدافش تمرکز کند.

منبع: خبرنامه

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر