نوزاد عجول ملایری در آمبولانس به دنیا آمد

نوزاد عجول ازندریانی حین اعزام مادرش به بیمارستان، در داخل آمبولانس متولد شد.
نوزاد عجول ملایری در آمبولانس به دنیا آمد
کد خبر : ۵۴۳۴۶

حمید حمزه لویی مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر عصر سه‌شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ فایل ماموریت اورژانس زنان به محل ازندریان و در منزل شخصی به آسایار ارسال شد که حین اعزام کد ۱۰/۹۹ اعلام شد.

وی افزود: تیم اورژانس به سرعت به محل اعزام شد که مددجو خانم۲۳ ساله ازندریانی بودو حین رسیدن تیم اورژانس، مادر در حال زایمان بود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر بیان کرد: به علت اهمیت زمان زایمان و همچنین نبود زمان کافی، امکان رساندن مددجو برای زایمان به نزدیک‌ترین مرکز درمانی نبود و نوزاد به صورت اورژانسی توسط پرسنل پیش بیمارستانی به دنیا آمد.

حمزه‌لویی ادامه داد: زایمان به صورت کاملا استریل با تجهیزات استریل و اجرای تمامی پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با زایمان در آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی انجام شد.

وی گفت: بلافاصله مادر و نوزاد به صورت سالم و با علائم حیاتی نرمال با مراقبت‌های لازم به بخش زنان و زایمان بیمارستان مهر ملایر انتقال داده شدند.

حمزه‌لویی ضمن قدردانی از پرسنل زحمت‌کش اورژانس ۱۱۵ ملایر، یادآور شد: با تلاش و همت بی‌وقفه پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی ملایر و اقدامات به موقع، نوزادی به آغوش مادرش هدیه داده شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر