عرضه‌ی دو مدل کوئیک در سامانه یکپارچه خودرو

: گروه خودروسازی سایپا باتوجه به تأمین و عرضه در قالب فروش فوق‌العاده دو محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L برای تحویل ظرف حداکثر سه ماهه و پیش‌فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳، این طرح جایگزینی را اجرایی کرده است. 
عرضه‌ی دو مدل کوئیک در سامانه یکپارچه خودرو
کد خبر : ۵۴۵۲۰

از عصر دیروز (چهارشنبه ٢٧ دی ماه)، سایت سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی با عرضه دو محصول سایپا در قالب طرح جایگزینی محصولات این شرکت، ویژه متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو‌های داخلی که دارای نوبت سال ١۴٠٣، هستند، بازگشایی شده و مشتریان تا پایان روز شنبه (٣٠ دی ماه) برای ثبت نام فرصت دارند.

مهدی تقدسی- مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها در گفتگو با ایسنا، از عرضه ۲ خودرو در سامانه یکپارچه خبر داد و گفت: گروه خودروسازی سایپا باتوجه به تأمین و عرضه در قالب فروش فوق‌العاده دو محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L برای تحویل ظرف حداکثر سه ماهه و پیش‌فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳، این طرح جایگزینی را اجرایی کرده است. 

وی افزود: این مرحله از فروش محصولات سایپا که در قالب سه طرح عادی، مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده اجرایی می‌شود، ویژه متقاضیانی است که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو‌های داخلی شرکت کرده و دارای نوبت تحویل در سال ١۴٠٣ هستند؛ بنابراین در صورت تمایل می‌توانند برای تغییر خودروی خود در این فعال شدن سایت سامانه که از عصر روز گذشته (چهارشنبه) در دسترس قرار گرفته اقدام کنند. این مهلت برای جایگزینی تا ساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه روز شنبه (٣٠ دی ماه) در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ با توجه به برنامه تولید گروه سایپا و در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودرو‌های سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو، در این مرحله ظرفیت‌های قابل ارائه برای دو محصول کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L از طریق سامانه یکپارچه در قالب سه طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر) و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده، عرضه شده است. 

تاکید می‌شود که ویرایش ثبت‌نام و جایگزینی محصول در این مرحله، هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی شدن ثبت نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد، خودرو‌های عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودرو‌های کوئیک GX- L، کوئیک GXR- L با روش فروش‌فوق‌العاده برای تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است. برای کلیه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودروی آن‌ها فصول آتی، تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر شده و می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

متقاضیان پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق‌العاده یا پیش‌فروش)، نسبت به واریز وجه اولیه یا تکمیل وجه اقدام کنند.

شایان ذکر است که کلیه افرادی که درخواست خرید خودروی آن‌ها در دوره‌های قبلی، در سامانه نهایی شده و نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند، بسته به روش فروش، امکان انتخاب خودرو در این طرح جایگزینی را نخواهند داشت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر