صحبت‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در یک همایش در تهران

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز پنجشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری که در پایگاه هوایی شهید لشگری برگزار شد گفت: سال‌هاست زندگی غربی با استحاله فرهنگی و ترویج بی‌بند و باری با سرعت به سمت انحطاط پیش می‌رود این فروپاشی بنیان خانواده محصول چشم پوشیدن از حجب و حیاست.
صحبت‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در یک همایش در تهران
کد خبر : ۵۴۵۲۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عفاف، حجاب، غیرت دینی، کانون خانواده و حیا امروز فقط چند ارزش والای اسلامی نیستند بلکه جغرافیای حیات طیبه مورد تهاجم دشمن به شمار می‌آید از این رو رهبر معظم انقلاب حفظ حجاب و عفاف را یک واجب شرعی عنوان کرده‌اند.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز پنجشنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری که در پایگاه هوایی شهید لشگری برگزار شد گفت: سال‌هاست زندگی غربی با استحاله فرهنگی و ترویج بی‌بند و باری با سرعت به سمت انحطاط پیش می‌رود این فروپاشی بنیان خانواده محصول چشم پوشیدن از حجب و حیاست.

وی ادامه داد: عفاف، حجاب، غیرت دینی، کانون خانواده و حیا امروز فقط چند ارزش والای اسلامی نیستند بلکه جغرافیای حیات طیبه مورد تهاجم دشمن به شمار می‌آید از این رو رهبر معظم انقلاب حفظ حجاب و عفاف را یک واجب شرعی عنوان کرده‌اند

سرتیپ واحدی گفت: دشمن با تجربه تاثیر ویرانگر ولنگاری در جامعه غربی در جنگ ترکیبی و پیچیده خود به دنبال غیرت زدایی دینی از جامعه ایران است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرده و با استفاده از ظرفیت حداکثری رسانه و فضای مجازی و پیاده نظام خود در داخل و خارج از کشور به دنبال رسیدن به هدف خود است البته آرزویی که به گور خواهد برد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: مدعیان زن، زندگی، آزادی، در قضایای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین به خاک و خون کشیدن زنان و فرزندان کشورمان در حادثه تروریستی کرمان در دفاع از حقوق حق حیات حتی برای دختر کاپشن صورتی این سرزمین دم بر نیاوردند.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که دشمن برای باز کردن حلقه‌های در هم تنیده بنیان خانواده ایرانی به عنوان زرهی که با آن قرن‌هاست در برابر دشمنی‌های اجتماعی جان سالم به در برده، کمر همت بسته است.

سرتیپ واحدی گفت: باید بتوانیم در عصر رسانه و فضای مجازی که دشمن تا جغرافیای اتاق خواب فرزندانمان با گوشی‌های هوشمند نفوذ کرده خانواده ایرانی را به عنوان یک ستون استوار حفظ کنیم.

وی گفت: مراقبت از خانواده از این منظر مورد توجه نهاد‌های اجتماعی است که دیگر نهاد‌ها وابسته به آنند چرا که جوامع خانواده محور، جوامع قوام داری هستند.

سرتیپ واحدی تاکید کرد: دشمن اگر بتواند ارزش و اصل خانواده و حجاب را در جامعه بی‌اهمیت و ضعیف جلوه دهد سنگر بزرگی را فتح کرده است، اما با هوشیاری مردم این امر هرگز محقق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حجاب دارای ریشه قرآنی روایی، عقلانی، منطقی و فلسفی است گفت: انتقال فرهنگ پوشش و حجاب به نسل جدید امری ضروری است، چون ما میراث‌دار این امانت هستیم.

فرمانده نیروی هوایی افزود: باید بانوان دارای حجاب را در جامعه امروز به منزله جهادگر فی سبیل الله قلمداد کنیم چرا که حجاب سد محکمی در مقابل چشم‌های آلوده است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال دو قطبی سازی حجاب و بی‌حجابی و قرار دادن مردم در برابر مردم است، گفت: امروز دشمن بدنبال به این است که باور‌های ارزشی و اعتقادی را تخریب و تضعیف کند و از یک موضوع فرهنگی یک گسل امنیتی اجتماعی بسازد بنابراین همکاری صمیمانه فرماندهان و مسئولین در توسعه هرچه بیشتر فرهنگ حجاب و عفاف تاثیر بسزایی در خنثی سازی فتنه دشمن در این حوزه در بین کارکنان و خانواده‌های نیرو‌های مسلح دارد.

اختتامیه جشنواره گوهر‌های فاطمی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه با حضور آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، امیر سرتیپ خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، حجت الاسلام سید جان مراد موسوی معاون فرهنگی و تبلیغات پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم فردین نسائی معاون نیروی انسانی پدافند هوایی ارتش و برخی فرماندهان ارتش برگزار شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر