زندانی‌شدن قاتل برادرکش در صحنه قتل !

به گفته شاهدان حاضر در محل جنایت، برادر کوچکتر ناتنی او به بهانه دیدنش وارد اتاق کاری او شده و پس از نیم ساعت درگیری لفظی، با چاقویی که همراه خود داشته، او را به قتل رسانده است.
زندانی‌شدن قاتل برادرکش در صحنه قتل !
کد خبر : ۵۴۶۰۲

برادرکشی فجیع در شمال تهران رخ داد. 

یک اتفاق ناگوار از درگیری خونین بین دو برادر در تهران به پلیس گزارش شده است. در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ظهر روز ۲۷ دی ماه، خبر این حادثه به مرکز پلیس کلانتری ۱۳۱ گاندی اطلاع داده شد. ماموران به همراه تیم بررسی صحه فوراً به محل حادثه اعزام شده و مراحل تحقیقات آغاز گردید.

بلافاصله پس از گزارش درگیری خونین میان دو برادر، بازپرس محمد مهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی دادسرای تهران به همراه تیم تشخیص هویت و تیم پزشکی قانونی به محل حادثه اعزام شد. در لحظات اولیه ورود به محل جنایت، بازپرس با جسد خونین مرد میانسال روبرو شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

درگیری لفظی با قتل برادر ناتنی به پایان رسید
تحقیقات نشان داد که قربانی، مرد ۵۸ ساله‌ای بود که صاحب یک شرکت تجاری بوده است. به گفته شاهدان حاضر در محل جنایت، برادر کوچکتر ناتنی او به بهانه دیدنش وارد اتاق کاری او شده و پس از نیم ساعت درگیری لفظی، با چاقویی که همراه خود داشته، او را به قتل رسانده است.

یکی از دوستان نزدیک قربانی اظهار داشته که این دو برادر از سال‌های گذشته بر سر مسائل مالی باهم اختلافات شدیدی داشته‌اند، که به نظر می‌رسد این اختلافات مالی منجر به درگیری خونین امروز شده است.

جسد قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد
بنابر این گزارش، پس از ارتکاب جرم، قاتل ابتدا به خودزنی پرداخته و در تلاش برای فرار از پنجره ساختمان بوده است. اما با کمک یک دوست قدیمی مقتول از فرار جلوگیری شده و تا زمان رسیدن ماموران کلانتری درون یک اتاق در همان ساختمان زندانی شده است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، جسد قربانی برای تحقیقات بیشتر و تشخیص نهایی علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شده و عامل جنایت نیز در اختیار اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای ادامه تحقیقات و پیگیری‌های لازم قرار گرفته است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر