رونالدو رابطه با جورجینا را رسمی کرد

او قبلاً ازدواج خود را با جورجینا علنی نکرده بود، اما به نظر می‌رسید که کلمه “همسرم” را با دقت و وسواس انتخاب کرد تا دوباره به مرد پرحاشیه فوتبال جهان تبدیل شود.
رونالدو رابطه با جورجینا را رسمی کرد
کد خبر : ۵۴۶۹۹

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم النصر عربستان پس از دریافت جایزه مراسم گلوب ساکر از همسر، فرزندان، مادر و هوادارنش تشکر کرد. همین مساله واکنش طرفداران و رسانه‌ها در رابطه با ازدواج رسمی وی با جورجینا را برانگیخت.

رونالدو عصر جمعه در مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر در دبی به همراه جورجینا حاضر شد و ۳ جایزه انفرادی را دریافت کرد. او با ۵۴ گل با النصر و تیم ملی پرتغال، جایزه بهترین بازیکن جهان با رای هواداران، بهترین بازیکن خاورمیانه و بهترین گلزن سال ۲۰۲۳ را کسب کرد.

رونالدو پس از دریافت این جوایز، در مقابل همه جنجال به پا کرد و به پرحاشیه‌ترین مرد مراسم گلوب ساکر امارات تبدیل شد. او گفت: از همه از جمله همسر، فرزندان، مادرم و هوادارانی که از من حمایت می‌کنند سپاسگزارم.

شبکه اجتماعی «ایکس» پس از سخنرانی رونالدو در این مراسم شاهد اظهارنظر‌های عمومی زیادی درباره ازدواج این ستاره پرتغالی بود. او قبلاً ازدواج خود را با جورجینا علنی نکرده بود، اما به نظر می‌رسید که کلمه “همسرم” را با دقت و وسواس انتخاب کرد تا دوباره به مرد پرحاشیه فوتبال جهان تبدیل شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر