پلیس:

۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در قم منجر به ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی شد

فرمانده انتظامی استان قم گفت: ۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو‌ها مربوط به جاده‌های مواصلاتی استان است.
۷۴ هزار پیامک کشف حجاب در قم منجر به ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی شد
کد خبر : ۵۴۷۴۴

محمد رضا میر حیدری در جلسه قرارگاه ۱۹ دی با اشاره به ارسال ۷۴ هزار پیامک بی‌حجابی در خودرو از ابتدای امسال تاکنون در استان گفت: این تخلف که بیشتر در جاده‌های مواصلاتی رخ داده به بیش از ۵۳ هزار تذکر، ۱۳ هزار توقیف سیستمی و بیش از ۷ هزار توقیف فیزیکی منجر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۹۶۸ پرونده ارجاع به حوزه قضایی داشته‌ایم از افزایش ۶ برابری این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

میرحیدری همچنین از جذب بیش از ۴ هزار ناظر برای کنترل ورودی‌های استان خبر داد و گفت: تیم نامحسوس در مورد کشف حجاب حول محور‌های استان همواره فعال است.

فرمانده انتظامی استان همچنین از شناسایی و برخورد با ۵۸ راکب موتورسیکلت هنجارشکن خبر داد و افزود: در بازرسی از بیش از هزار مورد اصناف ۲۸ مورد تعهد، ۴۹ اخطار و ۲۸ مورد پلمب صورت گرفته است.

سردار میرحیدری همچنین از شناسایی ۷۴۰ مورد در فضای مجازی خبر داد و گفت: با وجود حل ۱۴۹ مورد با تذکر، ۴۶ مورد تعهد و ۸۷ مورد هم اخطار دریافت کردند.

وی با اشاره به ۱۸۴ مورد بازرسی از قهوه‌خانه‌ها که منجر به ۶۵ مورد پلمب شد افزود: در بازرسی از ۳۰۰ آرایشگاه زنانه ۷۲ مورد منجر به اخطار و ۹ مورد هم پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان همچنین از بازدید ۸۷۳ مورد مزون پوشاک و لباس و کشف ۱۱ هزار انواع لباس نامتعارف خبر داد و گفت: در بازرسی از ۱۲۳ مجتمع بین راهی و ۹۴ باشگاه ورزشی، به ترتیب ۹ و چهار مورد پلمب شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر