حرکت جنجالی ملی‌پوشان ساحلی با واکنش تند فدراسیون روبرو شد

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای از برخورد با افرادی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت نکرده‌اند، خبر داد.
حرکت جنجالی ملی‌پوشان ساحلی با واکنش تند فدراسیون روبرو شد
کد خبر : ۵۵۰۲

شب گذشته ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هنگام پخش سرود ملی، سکوت کردند و این حرکت در جهت همراهی با اتفاقات دو ماه گذشته تعبیر شد، پیش از این بازیکنان استقلال هم در جشن قهرمانی سوپر جام در حرکتی جمعی خوشحالی نکردند.

در همین بازی دیشب ساحلی سعید پیرامون در خوشحالی بعد از گلش در واقع دست به یک پرفورمنس اعتراضی زد.

واکنش تند فدراسیون به حرکت جنجالی ملی‌پوشان

آن ماجرای استقلال را فتح‌الله‌زاده در همدردی با شاهچراغ تفسیر کرد، این حرکت ساحلی‌بازان اما با واکنش برخی اکانت‌های توئیتری همراه شده، آن‌ها بعضا با متن‌های مشابه این حرکت ساحلی‌بازان را غیرمتعارف دانسته‌اند، حتی یکی از همین اکانت‌ها پیشنهاد داده که در فرودگاه علیه ملی‌پوشان اقداماتی شود. در هر صورت در روزهایی که ارسلان مطهری، سروش رفیعی، گل‌محمدی، عارف غلامی و... خیلی‌های دیگر از رنگ‌ها رد شده‌اند، این حرکت ساحلی‌بازان انگار دامنه‌دار خواهد شد.

واکنش تند فدراسیون به حرکت جنجالی ملی‌پوشان ناراحتی موحد محمدپور پس از قهرمانی

در زیر متن بیانیه امروز فدراسیون فوتبال را می‌خوانید که تحلیلی دقیق‌تر از فضای رسمی می‌دهد:

«این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در رأس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شود. اگر چه برخی از بی‌خردان و فرصت‌طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

واکنش تند فدراسیون به حرکت جنجالی ملی‌پوشان

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه‌های بین‌المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم».

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
این آقایون ورزشکار واقعا باعث افتخار هستن ولی عرضم اینه که این ورزشکاران وطنی که از کیسه نظام ومردم بهره مند شدن چرا تا دیروز که دانشمندان هسته ای کشور حاج قاسم مدافعین حرم و شهدای گمنام چندین ساله جنگ تحمیلی و خیلی از کسانی که نامی از شون نیست وتحت توطئه وتوسیه نظام سلطه ترور یا به شهادت رسیدن عزا نگرفتن الان یادشون اومده باید عزادار باشد خیلی بی معرفت هستن خدا بالا سر داره نگاه می‌کنه این رسم وطن پرستی نیستش
مهاجر...
ارسالی در
... این قهرمانی تو سرشون بخوره، لعنت به ورزشکار ...... که به سرود و پرچم کشورش بی احترامی میکنه، اگر مرد نیستید، لااقل نامرد نباشید...