هم‌بازی شدم این ۲ بازیگر بعد از ۱۰ سال جدایی به‌دلیل خیانت

محمدرضا شریفی‌نیا گفت: ما می‌خواستیم به سفرحج برویم و، چون در عربستان خانم مجرد نمی‌توانست حضور داشته‌باشد من او را صیغه کردم و بعد از حج هم صیغه را باطل کردیم.
هم‌بازی شدم این ۲ بازیگر بعد از ۱۰ سال جدایی به‌دلیل خیانت
کد خبر : ۵۵۰۲۱

محمدرضا شریفی‌نیا بعد از سال‌ها با همسر سابقش آزیتا حاجیان هم‌بازی شد و آن‌ها در فیلم معجزه پروین بازی می‌کنند.

این دو سال‌ها قبل از هم جدا شدند در حالیکه ملیکا و مهرآوه شریفی نیا دختران این زوج هستند که هردوبازیگری را انتخاب کرده و در حرفه پدر و مادر خود مشغول هستند.

هرچند آزیتا حاجیان بازیگری بی‌حاشیه‌بوده‌است، اما حضور محمدرضا شریفی‌نیا در هر پروژه‌ای با سر و صدا همراه بوده‌است.

اولین بار بعد از سال‌ها جدایی این زوج آن‌ها محمدرضا شریفی‌نیا بود که نام همسر سابقش را در تلویزیون آورد واو را یکی از بهترین بازیگران زن ایران خطاب کرد. آن‌ها بیش از ۱۰ سال است که از هم جدا شده‌اند.

آزیتا حاجیان با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایش‌ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

پس از سال‌ها جدایی شریفی‌نیا و همسر سابقش ملیکا شریفی نیا دریک گفتگو درباره طلاق پدر و مادرش گفته‌بود: پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

همسر صیغه‌ای محمدرضا شریفی‌نیا

محمدرضا شریفی‌نیا در برنامه دورهمی راز مهمی را فاش کرد او درباره شایعه ازدواج صیغه‌ای با یک بازیگر گفت: ما می‌خواستیم به سفرحج برویم و، چون در عربستان خانم مجرد نمی‌توانست حضور داشته‌باشد من او را صیغه کردم و بعد از حج هم صیغه را باطل کردیم.

این حرف‌های شریفی‌نیا با حاشیه‌هایی همراه بود، اما او به راحتی درباره این موضوع صحبت کرد.

حالا وبسایت صباخبر گزارش داده است که قرار است آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا به عنوان زن و شوهر در فیلمی به نام معجزه پروین هم‌بازی شدند.. این اولین حضور این زوج سابق پس از جدایی در کنار هم مقابل دوربین سینماست.

مارال بنی‌آدم، حسین پاکدل، محمد عای نجفی، ملیکا شریفی نیا و …. از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در بخش سودای شیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. محمدرضا ورزی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

منبع: وب سایت صباخبر

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر