مناطق ۲۲گانه تهران آماده باش شد

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با پرداختن به بارش‌های اخیر در پایتخت در مورد آخرین وضعیت معابر شهر توضیحاتی ارائه کرد.
مناطق ۲۲گانه تهران آماده باش شد
کد خبر : ۵۵۱۱۲

علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران درباره بارندگی‌های امروز تهران اظهار کرد: در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارش نزولات آسمانی از روز گذشته به نیرو‌های خدمات شهری مناطق ۲۲گانه آماده باش اعلام کرده‌ایم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به بارش امروز در پایتخت، اظهار کرد: خوشبختانه از صبح شاهد بارش باران بودیم و در حال حاضر نیز شاهد بارش باران در تهران هستیم، اما تا این لحظه مشکلی وجود ندارد و موردی مبنی بر آبگرفتگی در معابر گزارش نشده است.


رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران، کاهش دما، وزش باد شدید و بارش برف و کولاک در برخی استان‌ها و مناطق کوهستانی کشور خبر داد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آماده باش نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق تهران، ادامه داد: نیرو‌های خدمات شهری در سطح مناطق حضور دارند. به طوری که تیم‌های متعددی به بررسی معابر می‌پردازند تا در صورت بروز هرگونه مشکل نسبت به برطرف شدن آن اقدام شود.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی خاطرنشان کرد: به منظور برف روبی در نقاط برف‌خیز هم نیرو‌های خدمات شهری مناطق۲۲ گانه در حال آماده باش هستند و کیسه‌های شن و نمک نیز در جایگاه‌ها در سطح معابر قرار داده شده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایسنا
مجله زندگی
ارسال نظر