مشخصات بیماران گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌ها

اورژانس تهران اعلام کرد:مشخصات دقیق بیماران گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌ها به زودی اعلام می‌شود. معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتقال و بستری شدن ۹۳ بیمار بیمارستان گاندی که دچار حریق شده است، به سایر بیمارستان‌های تهران خبر داد.
مشخصات بیماران گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌ها
کد خبر : ۵۵۲۶۰

رییس اورژانس تهران گفت:مشخصات دقیق بیماران بیمارستان گاندی انتقالی به دیگر بیمارستان‌های پایتخت را به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

آمار نهایی مصدومان احتمالی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان گاندی در حال تجمیع توسط همکاران است.

به زودی بعد از اتمام کامل عملیات در بیمارستان گاندی اینکه هر بیمار به کدام بیمارستان منتقل شده نیز به صورت لیست تجمیعی از سوی رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسد.

بستری شدن ۹۳ بیمار بیمارستان گاندی در سایر بیمارستان‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از انتقال و بستری شدن ۹۳ بیمار بیمارستان گاندی که دچار حریق شده است، به سایر بیمارستان‌های تهران خبر داد.

سید کریمی شب پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این بیماران به بیمارستان‌های فیروزگر، دی، کسرا و یاس منتقل شدند و اکنون هیچ بیماری در بیمارستان گاندی نیست و فوتی نیز بر اثر حریق نداشتیم.

وی با بیان اینکه آتش سوزی بیمارستان گاندی در دست بررسی است، اظهار داشت: جای نگرانی نیست و بیماران با همکاری اورژانس با سرعت از بیمارستان گاندی به مراکز درمانی یاد شده منتقل شدند.

بیمارستان گاندی، شامگاه پنجشنبه (۵ بهمن ۱۴۰۲) طعمه حریق شد. با حضور ماموران چند ایستگاه به همراه تجهیزات کامل از جمله تانکر آب و نردبان بلند، میزان آتش در بیمارستان گاندی رو به کاهش است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر