هشدار خطر ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز: با توجه به بارش برف سنگین، احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور‌های کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس، مسافران از سفر‌های غیر ضروری در این محور‌ها خودداری کنند.
هشدار خطر ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس
کد خبر : ۵۵۲۷۰

رئیس پلیس راه استان البرز از پیش بینی خطر سقوط بهمن در جاده کرج-چالوس خبر داد.

پیمان کرمی، رییس پلیس راه البرز، امروز در گفتگو با فارس، در پی بارش برف و باران در جاده‌های استان البرز، گفت: با توجه به بارش برف سنگین، احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور‌های کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس، مسافران از سفر‌های غیر ضروری در این محور‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: توصیه می‌شود خودرو‌ها در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد با خطراتی همراه است، توقف نکنند.

وی بیان کرد: رعایت سرعت مناسب با توجه به لغزندگی محور‌های ارتباطی به ویژه جاده‌های کوهستانی الزامی است.

کرمی گفت: شب گذشته به دلیل بارش برف سنگین محورکرج - چالوس و آزادراه تهران -شمال بسته شد و صبح امروز با تلاش بی وقفه ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

وی افزود: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده‌های البرز، رانندگان خودرو‌های خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ‌های مه شکن مجهز کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون تمام راه‌های این استان به غیر از جاده هشتگرد -طالقان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر