پایان تلخ برانکو با تیم عمان

برانکو پایان تلخی در تیم ملی فوتبال عمان داشت، به این خاطر که دستاورد او از سه بازی در مرحله گروهی جام ملت‌ها ۲ امتیاز بود و نتوانست به مرحله حذفی بازی‌ها صعود کند.
پایان تلخ برانکو با تیم عمان
کد خبر : ۵۵۳۵۱

بعد از عدم صعود تیم ملی فوتبال عمان به مرحله حذفی جام ملت‌ها برخی رسانه‌ها تیتر زدند فدراسیون فوتبال عمان با برانکو ایوانکوویچ قطع همکاری کرد و برخی هم نوشتند که سرمربی کروات از تیم ملی فوتبال عمان اخراج شد، اما هیچ‌یک از این توصیف‌ها در مورد همکاری فدراسیون فوتبال عمان با برانکو درست نیست.

واقعیت این است که قرارداد فدراسیون فوتبال عمان با برانکو پایان یافته بود و به دنبال حذف تیم ملی فوتبال این کشور در جام ملت‌ها، فدراسیون فوتبال عمان با انتشار بیانیه‌ای از برانکو به خاطر همه تلاش‌هایی که برای تیم ملی فوتبال این کشور داشت، تشکر کرد و این بدین معنی است که فدراسیون فوتبال عمان برنامه‌ای برای تمدید قرارداد برانکو ندارد. این همان اتفاقی بود که بعد از جام جهانی برای سانچس مربی اسپانیایی تیم ملی قطر رخ داد. عدم تمدید قرارداد برانکو به معنی اخراج این مربی یا قطع همکاری با مربی کروات نیست و این توصیف‌ها در مورد مربی‌ای صدق می‌کند که هنوز از قراردادش باقی مانده باشد.

تیم ملی فوتبال عمان بعد از شکست ۲ بر یک در برابر عربستان با تساوی در برابر تایلند و قرقیزستان از صعود به دور بعدی مسابقات باز ماند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر