سرما مدارس سومین استان را هم تعطیل کرد

به‌دلیل برودت هوا فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.
سرما مدارس سومین استان را هم تعطیل کرد
کد خبر : ۵۵۳۵۳

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز /شنبه/ هفت بهمن ماه ۱۴۰۲ در برخی مناطق این استان خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: به‌دلیل برودت هوا فعالیت‌های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهری و مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه همچنین در بیله‌سوار، جعفرآباد، هیر و شاهرود مارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم گزارش داد: فردا (شنبه) با کاهش تدریجی فشار سطح زمین و حاکمیت جریانات جنوبی، ضمن افزایش نسبی دمای هوا در استان پدیده غالب وزش باد جنوبی (در مناطق مستعد گاهی توام با کولاک برف و در مناطق کوهستانی با احتمال رخداد بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، از بعدازظهر یکشنبه (هشت بهمن) مجدد با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و تا آخر هفته آینده هوای ابری و سرد در استان اردبیل تداوم خواهد یافت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر