اختلاف شهاب حسینی با نوید محمدزاده بر سر چیست ؟

پریشب با نوید محمدزاده صحبت می‌کردم، او را برای کاری که حالا در حال انجام ان هستم دعوت کردم و گفت که مشکلاتی دارد و من هم قبول کردم. موقع خداحافظی به او گفتم نوید شهاب (حسینی) بچه خوبی است مراقبش باش.
اختلاف شهاب حسینی با نوید محمدزاده بر سر چیست ؟
کد خبر : ۵۵۵۲۷

ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت جزئیات درگیری نوید محمدزاده و شهاب حسینی را توضیح داد.

ابوالفضل پورعرب که زمانی سلبریتی سینمای ایران در دهه ۷۰ بود و فیلم عروس را در کنار نیکی کریمی بازی کرد و چند فیلم نیز با هدیه تهرانی دارد در برنامه کامران نجف‌زاده بود که درباره درگیری شهاب حسینی و نوید محمدزاده صحبت کرد.

او گفت: پریشب با نوید محمدزاده صحبت می‌کردم، او را برای کاری که حالا در حال انجام ان هستم دعوت کردم و گفت که مشکلاتی دارد و من هم قبول کردم. موقع خداحافظی به او گفتم نوید شهاب (حسینی) بچه خوبی است مراقبش باش.

او گفت: رابطه ما خوب است و…

آن‌ها به مشکلی عجیب خورده بودند. من همین کار از دستم بر می‌اید که بگویم پشت هم باشید.

وی گفت: بازیگران این نسل بسیار خوب هستند، جواد عزتی حتی من را به گریه انداخت، شهاب و نوید هم خیلی خوب هستند.

حضور نویدمحمدزاده در برنامه هم رفیق شهاب حسینی
نویدمحمدزاده اولین مهمان برنامه شهاب حسینی در هم‌رفیق بود، نوید محمدزاده در آن برنامه گفت که اولین‌بار است شهاب حسینی را از نزدیک می‌بیند و همیشه به اینکه او بازیگری ایرانی است افتخار می‌کند.

در همان برنامه شهاب حسینی هم گفت که نوید محمدزاده اولین کسی بود که بعد از اینکه شهاب حسینی در جشنواره کن بهترین بازیگر مرد شد با او تماس گرفت و تبریک گفت، آن‌ها درباره رفاقت و اینکه رفیق خوب کیست صحبت کردند، هرچند به نظر می‌رسید که ارتباط این دو سلبریتی ایرانی خوب است، اما گفته‌های ابوالفضل پورعرب نشان داد مشکلی جدی بین این دو وجود دارد که جزئیاتی از آن منتشر نشده‌است.

منبع: سایت جنایی

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر