روزنامه اطلاعات: اگر بساط دلار رانتی جمع نشود همه به خاک سیاه می‌نشینیم

روزنامه اطلاعات نسبت به تک نرخی نشدن قیمت دلار اعتراض کرده است.
روزنامه اطلاعات: اگر بساط دلار رانتی جمع نشود همه به خاک سیاه می‌نشینیم
کد خبر : ۵۵۶۸۷

روزنامه اطلاعات نوشت: می‌خواهند با دلار ۲۸۵۰۰ تومانی گندم وارد کنند. کف قیمت منطقی برای خرید که موجب ضرر کشاورزان داخلی نشود، بالای ۱۹ هزار تومان است... شاید او هم اگر فرصت بود ادامه می‌داد: شما را به حضرت عباس (ع) بساط ارز رانتی را جمع کنید تا همگی به خاک سیاه ننشستیم!

به گزارش اطلاعات، ظاهراً تا زمانی که خزانه دولت از دلار یا یورو خالی نشود یا دیگر امکان ارزان‌فروشی ارز خارجی را از دست ندهد، کشور و ملت و کشاورز و تولیدکننده و تاجر و کاسب و مردم کوچه و بازار و حتی قوه قضائیه، از شر خسارت و زحمت و فساد چندنرخی‌بودن قیمت ارز خلاصی نخواهدیافت. به‌عنوان تازه‌ترین شاهد مثال، صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس فعلی را بازنشر می‌کنیم که با فریاد اعلام کرد قیمت دولت برای خرید تضمینی گندم (۱۷۵۰۰ تومان) غیرقانونی است و شکایت می‌کنیم.

این روزنامه افزوده است: می‌خواهند با دلار ۲۸۵۰۰ تومانی گندم وارد کنند. کف قیمت منطقی برای خرید که موجب ضرر کشاورزان داخلی نشود، بالای ۱۹ هزار تومان است... شاید او هم اگر فرصت بود ادامه می‌داد: شما را به حضرت عباس (ع) بساط ارز رانتی را جمع کنید تا همگی به خاک سیاه ننشستیم!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر