این رمزارزها جایگزین بیت‌کوین می شوند

برخی از فعالان و معامله گران پیش بینی کرده‌اند نرخ بیت کوین بعد از هاوینگ به کمتر از ۳۰ هزار دلار برسد. در صورتی که نرخ این رمزارز پایین کانال ۳۰ هزار دلاری قرار بگیرد بهتر است سرمایه به سمت رمزارز‌های دیگر برود.
این رمزارزها جایگزین بیت‌کوین می شوند
کد خبر : ۵۵۷۵۰

براساس اطلاعات موجود و پیش بینی‌ها تا چند ماه دیگر هاوینگ بیت کوین رخ خواهد داد و پاداش ماینر‌ها به نصف خواهد رسید. تاکنون با هر بار هاوینگ نرخ بیت کوین صعود قابل توجهی داشته، اما این امکان وجود دارد که در دوره پیش رو قیمت این رمزارز نزولی شود. در صورت نزولی شدن بیت کوین، بهتر است معامله گران به رمزارز‌های دیگری روی آورند.

برخی از فعالان و معامله گران پیش بینی کرده‌اند نرخ بیت کوین بعد از هاوینگ به کمتر از ۳۰ هزار دلار برسد. در صورتی که نرخ این رمزارز پایین کانال ۳۰ هزار دلاری قرار بگیرد بهتر است سرمایه به سمت رمزارز‌های دیگر برود.

در ادامه مهم‌ترین این رمزارز‌ها معرفی خواهند شد؛

*رمزارز اسکپزمانیا
یکی از رمزارز‌هایی که بعد از سقوط نرخ بیت کوین ارزش سرمایه گذاری دارد، اسکپزمانیا است. به نظر فعالان این رمزارز بعد از فهرست شدن به صورت تصاعدی بالا برود. این ارز دیجیتال به دلیل داشتن پشتوانه علمی و پروژه دقیق، استفاده از بستر گیم، جلب توجه خرده فروشان و نهنگ‌ها، اولویت قرار دادن جامعه و داشتن قرارداد‌های هوشمند زمینه زیادی برای صعود بیشتر دارد.

*رمزارز آربیتروم
آربیتروم یکی دیگر از رمزارز‌های آینده دار است که در صورت سقوط بیت کوین رشد زیادی خواهد داشت. این رمزارز یک راهکار مقیاس پذیری لایه دو برای اتریوم بوده که اصلاح هزینه‌های بالای تراکنش و تراکم شبکه را دنبال می‌کند. این رمزارز به دلیل سازگاری بالا با قرارداد‌های هوشمند اتریوم و تمرکز روی گسترش بیشتر و کاهش هزینه مورد توجه معامله گران قرار دارد.


*رمزارز آپتوس
ارز دیجیتال آپتوس با توجه به اینکه با یک رویداد قریب الوقوع تعداد توکن در گردش خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد، مورد توجه قرار دارد. آینده این رمزارز تا حد زیادی به چگونگی جذب توکن‌های جدید وابسته بوده و در صورتی که رشد عرضه آن موجب افزایش تقاضا شود، احتمالا از لحاظ قیمتی صعود قابل توجهی خواهد داشت.

*رمزارز هش فلو
ارز دیجیتال هش فلو با ترکیب یکپارچه سولانا و اتریوم سطح جدیدی از پویایی تبادل غیرمتمرکز را ارائه می‌کند. این رمزارز از فناوری آر اف کیو و ویژگی اس اُ آر بهره می‌برد و به همین دلیل معاملات آن کارآمد و مقرون به صرفه است. آینده این رمزارز با در نظر گرفتن ویژگی‌های معاملاتی منحصر به فرد و قابلیت‌های زنجیره‌ای آن درخشان به نظر می‌رسد. احتمالا ترکیب آن با سولانا نیز در پیش بینی آینده درخشانش بی‌تاثیر نیست.

*رمزارز بلور
بلور یک رمزارز با نفوذ در ان اف تی است. این رمزارز یک بازار متمرکز بر ان اف تی محسوب می‌شود که با باز کردن ۴۹.۴۶ میلیون توکن فعالیت قابل توجهی از خود نشان داده است. این رمزارز با وجود بازار گسترده، باید همچنان پیشروی داشته باشد. در واقع بلور باید بتواند سنگر خود را در بخش ان اف تی نگه دارد. تداوم نوآوری و پذیرش در فضای ان اف تی، رمزارز بلور را به سمت جلو می‌برد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر