عادت‌هایی که شما را از بقیه جدا می‌کنند!

ما آدم‌ها با تفاوت‌های زیادی نسبت به همدیگر به دنیا می‌آییم در مسیر رشد که قرار می‌گیریم تفاوت‌هایمان ممکن است بیشتر یا کمتر شود. تمام این اتفاقات به عادت‌ها و رفتار‌های ما برمی‌گردد.
عادت‌هایی که شما را از بقیه جدا می‌کنند!
کد خبر : ۵۵۹۶۴

شما می‌توانید خودتان را تغییر بدهید و تمام عادات و خصوصیات رفتاریتان هم همراه آن دگرگون بشوند. اگر دوست دارید نسبت به بقیه مردم متفاوت باشید و عادت‌های خاص خودتان را دنبال کنید و نتایجی هم که در زندگی می‌گیرید مخصوص به خودتان باشد بهتر است جور دیگر زیستن را یاد بگیرید.

ریسک پذیر باش

تمام آدمیان از شکست می‌ترسند اما اینکه چه کسی پا در راه می‌گذارد و از ترس شکست پلی برای موفقیت می‌سازد مهم است! ریسک کردن کار هر کسی نیست ولی اگر تصمیم بگیرید در زندگی به ریسک‌هایی که زمینه‌های خطر آنها کمتر است بپردازید همانقدر که تجربه شما زیادتر خواهد شد به نسبت موفقیت‌های بیشتری هم به دست خواهید آورد. اعتماد به نفس شما افزایش می‌یابد و فرصت‌های مناسبتری به شما رو می‌کنند. مطمئن باشید با ریسک کردن و باز شدن دریچه‌های خودباوری بیشتر در زندگی شما با 90 درصد مردم متفاوت خواهید بود!

با بهتر از خودت دوستی کن!

واقعیت این است که ما شبیه اطرافیانمان خواهیم شد! اگر دایره دوستان و افرادی که با آنها معاشرت نزدیک دارید باهوش باشند و سطحشان از شما بالاتر باشد یک برگ برنده است! شما از آنها ایده خواهید گرفت، حرکت‌هایتان بیشتر و قویتر خواهد شد. آنها به شما خودآگاه و ناخودآگاه کمک می‌کنند تا در تمام قسمت‌های زندگی رشد کنید. پس حواستان به کسانی که با آنها در تعامل و هم بستگی هستید باشد.

هدف داشته باش و تمرکز کن!

انسان بی هدف نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه در طول مسیر مرتب خسته و خسته‌تر خواهد شد. سعی کنید برای خودتان هدف گذاری کنید، برای هدفتان زمان مشخص کنید و با تمام تمرکز به آن بپردازید. در این میان افکار منفی که به سراغتان خواهد آمد را پس بزنید و بدانید که هیچ حرفی نمی‌تواند باورهای شما را به خودتان تغییر بدهد. پس دست از تلاش روی کارتان برندارید و تا رسیدن به هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید با جدیت به پیش بروید.

همیشه در پی یادگیری باش!

یادگیری و آموزش تنها به دوران مدرسه و دانشگاه اختصاص ندارد. هر روز سعی کنید برای خودتان آموزش جدیدی ایجاد کنید. انسان‌های موفق با قرار دادن خود در مسیرهای جدید و راه‌های نو رشد می‌کنند. پس برای اینکه شما جزو افراد ناموفق نباشید یادگیری را از زندگی حذف نکنید تا همیشه در حال رشد و باروری باشید.

روی نکات مثبت متمرکز شو!

حرف جدیدی نیست ولی واقعیتی است که نمی‌شود آن را کتمان کرد!

تمرکز روی نکات مثبت است که زندگی شما را لذت بخش خواهد کرد. دور ناامیدی و افسردگی را خط خواهید کشید. استرس و اضطراب با شما خداحافظی می‌کند و همیشه از نظر روحی و جسمی سلامت خواهید بود.

دنیا پر از اتفاقات منفی است اما به همان میزان و یا شاید بیشتر هم، نکات مثبت وجود دارد که هر روز می‌توانید حداقل 10 مورد آنها را با خود مرور کنید و انرژی مضاعف بگیرید!

مهربانی را از یاد نبر!

یکی از ساده‌ترین کارهای دنیا مهربان بودن است و یکی از سختترین کارهای دنیا نامهربانی کردن!

شما با مهر ورزیدن واقعی و از اعماق قلب به دیگران می‌توانید انرژی کاری را که می‌کنید در وجود خود ببینید. امتحان کنید و هر روز یک مورد مهربانی کردن خود را یادداشت کنید. در انتهای ماه ثمرات آن را که ببینید بیشتر از قبل مهر در وجودتان به جوش و خروش خواهد افتاد! مهربانی کردن اولین هدیه‌اش برای خود شماست، قلبی آرام و دلی پرحرارت! مطمئن باشید!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر