جزییات قتل پسر جوان در حمله زورگیران خشن

پسر افغان ۱۸ ساله با ضربات چاقوی سارقین موبایل قاپ به قتل رسید.
جزییات قتل پسر جوان در حمله زورگیران خشن
کد خبر : ۵۶۲۱۵

چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر یک درگیری خونین در بوستان ولایت به پلیس گزارش شد که بر اساس این گزارش تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم با جسم بی جان پسر جوانی روبرو شده بودند که به گفته شاهدان حاضر در محل جنایت پس از درگیری با چند جوان سارق موتورسوار به منظور ربودن گوشی همراهش مورد هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود، عوامل اورژانس حاضر شده در محل این پسر جوان غرق در خون را به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال دادند که متاسفانه بعد از گذشت ۳ روز تلاش پزشکان بی نتیجه مانده و او به کام مرگ فرو می‌رود.

پس از تایید مرگ تلخ این پسر ۱۸ ساله اتباع، گزارش این قتل به بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی گزارش شد.

بازپرس ویژه قتل در سردخانه بیمارستان با جسد بی جان پسر جوانی روبرو شد که به گفته پزشکان بر اثر شدت جراحات وارد شده توسط شی تیز به قتل رسیده است.

به گفته بازپرس براعه از همان ساعات ابتدایی گزارش درگیری خونین و سرقت تلفن همراه ماموران پلیس آگاهی به دنبال سارقان خشن اقدامات فنی پلیسی لازم را انجام و موفق شدند با شناسایی پلاک موتورسیکلت یکی از سارقین متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌های ابتدایی به سرقت و اقدام به قتل پسر جوان اقرار کرده و آدرس یکی از همدستانش را نیز در اختیار پلیس قرار داد.

بنابر این گزارش و تایید بازپرس ویژه قتل محمدمهدی براعه از شعبه ۳ دادسرای امور جنایی هر ۲ متهم بازداشت شده و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در حال شناسایی و بازداشت عاملین اصلی این قتل خونین در بوستان ولایت هستند.

جزئیات بیشتر در خصوص این پرونده قتل خونین به مراتب اعلام خواهد شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر