راز لاغری، خوش هیکلی و کمر باریک کره‌ای‌ها این ترشی است!

خوردن کیمچی در حد اعتدال باعث کاهش چربی بدن در افراد دارای اضافه وزن شد، در حالی که خوردن بیش از حد آن باعث افزایش چربی شد.
راز لاغری، خوش هیکلی و کمر باریک کره‌ای‌ها این ترشی است!
کد خبر : ۵۶۳۰۱

این غذای کره‌ای به شما کمک می‌کنند به راحتی وزن کم کنید و کمر باریک‌تری داشته باشید! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، طبق مطالعه اخیر منتشر شده غذاهای سنتی کره‌ای که از سبزیجات تخمیر شده مانند تربچه یا کلم تشکیل شده‌اند، می‌توانند به کاهش چربی معده کمک کند و همچنین ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد.

تربچه و کلم هر دو سرشار از ویتامین‌ها، فلاونوئیدها، باکتری‌های اسید لاکتیک هستند که میکروبیوم و فیبر غذایی را بهبود می‌بخشد.

به گزارش نیویورک پست، خوردن حداکثر سه وعده کیمچی در روز می‌تواند خطر چاق شدن را در افراد کاهش دهد.

کیمچی با نمک زیاد و تخمیر سبزیجات و افزودن چاشنی‌هایی مانند سیر، پیاز و سس ماهی درست می‌شود.

اگرچه مطالعات بسیار کمی به ارتباط بین مصرف کیمچی و چاقی پرداخته‌اند، تحقیقات قبلی نشان داده‌اند که باکتری‌های کیمچی تأثیر ضد چاقی دارند.

با توجه به نتایج، خوردن کیمچی در حد اعتدال باعث کاهش چربی بدن در افراد دارای اضافه وزن شد، در حالی که خوردن بیش از حد آن باعث افزایش چربی شد.

هنگامی که محققان متغیرهای دیگر را در نظر گرفتند، دریافتند که خوردن حداکثر سه وعده کیمچی در روز منجر به کاهش 11 درصدی احتمال اضافه وزن در مقایسه با خوردن کمتر از یک وعده می‌شود.

آنها دریافتند که سه وعده یا بیشتر کیمچی کلم در روز برای مردان با 10 درصد کاهش اضافه وزن مرتبط است و برای زنان، دو تا سه وعده روزانه کیمچی کلم با 8 درصد کاهش اضافه وزن مرتبط است.

برخلاف افرادی که کمتر از یک وعده کیمچی در روز مصرف می‌کردند، افرادی که روزانه پنج وعده یا بیشتر کیمچی مصرف می‌کردند وزن بیشتری داشتند، سایز دور کمرشان بزرگ‌تر بود و احتمال اضافه وزن بیشتری داشتند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
برنا
مجله زندگی
ارسال نظر