لامبورگینی سفارشی ترامپ حراج شد

حراج آخر هفته فرصتی بسیار نادر برای به دست آوردن قطعه‌ای از تاریخ خودرو و ریاست جمهوری آمریکا بود.
لامبورگینی سفارشی ترامپ حراج شد
کد خبر : ۵۶۳۰۶

یک لامبورگینی دیابلو (Lamborghini Diablo VT) ویژه که حدود ۳۰ سال پیش برای دونالد ترامپ ساخته شده بود، در حراجی پنج برابر ارزش تخمینی‌اش فروخته شد.

نسخه محدود دیابلو وی‌تی رودستر (Diablo VT Roadster) یکی از ۱۳۲ نمونه ساخته‌شده برای بازار ایالات متحده آخر هفته به قیمت خیره‌کننده ۱.۱ میلیون دلار در حراجی بَرِت جکسون در اسکاتسدیل آریزونا فروخته شد.

بر اساس گزارش روزیاتو، قرار گرفتن نام ترامپ ۷۷ساله به عنوان اولین مالک در دفترچه این خودرو، جرقه مناقصه نفس‌گیری را زد که در نهایت باعث شد چکش فروش، بالای آنچه کارشناسان بدون در نظر گرفتن ارتباط رئیس جمهور سابق ایالات متحده با آن پیش‌بینی می‌کردند زده شود.

دیابلو ابرخودروی دهه ۹۰ در سال ۱۹۹۷ به ترامپ تحویل داده شد و حتی یک پلاک «دونالد ترامپ ۱۹۹۷ دیابلو» داخل در آن نصب شده است. این لامبورگینی تنها ۲۴ هزار و ۸۳۳ کیلومتر طی کرده و بعد از آنکه ترامپ در سال ۲۰۰۲ از آن دل کند دو مالک داشته است.

جان مِیهِد سردبیر وب‌سایت راهنمای قیمت هگِرتی که ارزش خودروهای کلاسیک و کلکسیونی را بر اساس حراج و فروش‌های خصوصی می‌سنجد، معتقد است پیشنهاد برنده این حراجی پنج برابر ارزش یک دیابلو وی‌تی بدون نام رئیس جمهور ایالات متحده در پرونده تاریخچه آن است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
برنا
مجله زندگی
ارسال نظر