دستگیری قاتل یک جوان در مخفیگاه خود در محمود آباد

فرمانده انتظامی محمودآباد، از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.
دستگیری قاتل یک جوان در مخفیگاه خود در محمود آباد
کد خبر : ۵۶۶۹۴

محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، از درگیری منجر به قتل جوان ۲۳ ساله و دستگیری قاتل ۲۱ ساله در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: شب گذشته یک فقره درگیری منجر به قتل در خیابان آزادی شهرستان محمودآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد بیان کرد: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با ضربات چاقو یک جوان ۲۳ ساله را مجروح و از محل متواری شده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه مجروح به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در یکی از محله‌های حاشیه این شهرستان شناسایی و وی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم ۲۱ ساله در اعترافات اولیه، علت قتل را عدم کنترل خشم در نزاع و درگیری با مقتول اعلام کرد، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری دیگر همدست قاتل ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با اقتدار برابر قانون با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر