قتل پدر میانسال با ضربات وحشتناک چاقو توسط پسرش

رئیس پلیس رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.
قتل پدر میانسال با ضربات وحشتناک چاقو توسط پسرش
کد خبر : ۵۶۷۱۵

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اوایل بهمن‌ماه سال جاری در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مردی حدودا ۵۴ ساله در تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداری دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با مراجعه به محل حادثه در یکی از خیابان‌های مرکز تهران دریافتند که یک مرد حدودا ۵۴ ساله به صورت طاق‌باز روی زمین افتاده است و در تن‌پیمایی از وی آثار دو ضربه چاقو به پهلوی مقتول مشاهده کردند.

گودرزی با بیان این که ضارب پیش از رسیدن ماموران با کمک شهروندان به دام افتاده بود، عنوان کرد: کارآگاهان پلیس ضارب را دستگیر کردند و او را به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند. همچنین از  متهم حین دستگیری سه قبضه سلاح سرد چاقو کشف و توقیف شد. 

این مقام انتظامی تاکید کرد: متهم در بازجوی اولیه صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد و اقرار کرد مقتول پدرش است و به دلیل آزار واذیت، مادرش مدتی پیش از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته  است و او نیز همراه مادرش زندگی می‌کرد. تا این که چند نفر به دستور پدر به منزل آنها رفتند و خانه را خراب کردند. متهم نیز برای انتقام‌جویی پدرش را تعقیب کرده و در ادامه با چند ضربه چاقو او را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در ادامه با دعوت از خانواده مقتول و تحقیقات از آنها و همین‌طور انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و میدانی در محل حادثه، توانستند اظهارات قاتل را تایید و متهم را به مرجع قضایی معرفی کنند.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده است. 

 
تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر